KeyanZa Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Team Norway søker etter aktive spillere, min lvl 20, vi er ca 100stk no, vi gjør masse instanser ilag og noen raid. vi er Allys spør meg ingame vis du vil joine Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 noe jeg ikke har fårtt me meg eller har dere glemt skrive navn på servern? kan jo ha litt og si Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) noe jeg ikke har fårtt me meg eller har dere glemt skrive navn på servern? kan jo ha litt og si 5080069[/snapback] Er vel Frostwhisper. Forresten, du burde vel også skrive at du kaller deg Keyanza i spillet;P Endret 30. oktober 2005 av Waldmeister Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 tok jeg som en selfølge da, KeyanZa ja serveren står der den vettu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hmm, tror jeg har vært innom der med 2 char's... Først rundt juni med main-char'en min, Sosjojuror, før jeg elegant hoppa over til Storm (R.I.P.), og så senere med en av altene mine, SneakyShoo, før jeg elegant hoppa over til Knights of Solomnia Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ja detter er en kjempebra guild! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå