paalov Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har en sub stående bak i bilen min, men i svingene beveger den litt på seg. Hva gjør alle for at suben ikke skal bevege seg? Jeg vil ikke skru den fast ettersom jeg ikke alltid bruker den i bilen (bl.a. når jeg skal på fjelltur o.l.) Lenke til kommentar
adnan Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har en sub stående bak i bilen min, men i svingene beveger den litt på seg.Hva gjør alle for at suben ikke skal bevege seg? Jeg vil ikke skru den fast ettersom jeg ikke alltid bruker den i bilen (bl.a. når jeg skal på fjelltur o.l.) 5079968[/snapback] Kjøp deg sånn bårrelås teip. Feste en til bilen og en til basskassa. Da vil den sitte fast HAr jeg gjort i hvert fall Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Vil det holde da? Vanskelig for å tro at litt bårrelås kan holde fast noe slikt noe. Hvor får man kjøpt slik teip da? Lenke til kommentar
adnan Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Vil det holde da?Vanskelig for å tro at litt bårrelås kan holde fast noe slikt noe. Hvor får man kjøpt slik teip da? 5080608[/snapback] Hmm du for kjøpt det på steder som Clas Olson eller andre steder der de selger reqesita. eller hva det heter. Min teip er 10 cm tykk, 3 slike holder det meste Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg la ei finèr plate i bunn av bagasjerommet og skrudde suben fast med vinkler. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er det mulig å kjøpe en gummimatte til å ha under? Jeg sliter med samme problem... Lenke til kommentar
barane Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 du kan og gå til ein marine foretning(båtbutikk) og spørr etter slingre duk. de er vel den beste måten vill eg sei siden du skal ha kassen inn og ut av bilen Lenke til kommentar
Ditchy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 har du med deeg subben din på fjelltur? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Borrelåsen vil fungere. Det er ikke noe problem. Problemet er faktisk å få den ut når den har sittet der en stund.. Endret 8. november 2005 av CastorFiber Lenke til kommentar
Defus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 kjøpe tyngre subb = husker en subb eg hadde rørte ikke på seg i svingene, men da eg måtte bråbremse en gang rullet den frammover i lasterommet trur borrelås fungere ganske bra Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Borrelås funker vel så lenge du ikke kjører rally med bilen.. Lenke til kommentar
paalov Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 har du med deeg subben din på fjelltur? 5121450[/snapback] nei, jeg skrev jo øverst at jeg ville ha en effektiv måte å holde subben på plass, men at det skulle være lett å fjerne når jeg har behov for bagasjerommet. Marvil: Spørs hva du legger i rally Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå