twarr Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hei! For bære nokken timer siden, kjøpte eg meg Nokia 3510 ! Men, når eg skal laste ned ringetonene ifra http://www.arngren.com/wap , står det når eg trykker på åpne kobling: Svar ukjent Nokken som kan hjelpe meg? Skal eg trykke på noe annet? Håper på svar! mvh Twarr Lenke til kommentar
twarr Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Ingen som veit?? Lenke til kommentar
eught Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 2 kamerater bruker djuice wap. de har samme problem. jeg har netcom, funker fint her. hvis du går på linkene istedenfor å laste direkte ned fra arngren tror jeg det skal gå. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Takk for svar! Når jeg gikk på linkene, fungerte det! Tusen takk! Lenke til kommentar
Razul Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Du er nok ikke den eneste som har hatt trøbbel med Arngren Elektronikk. Viste ikke at det jalla firmaet holdt på ennå. Vel vel, så lenge det finnes folk som trur på postordre finnes det håp. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 00:58, Razul skrev:Du er nok ikke den eneste som har hatt trøbbel med Arngren Elektronikk.Viste ikke at det jalla firmaet holdt på ennå. Vel vel, så lenge det finnes folk som trur på postordre finnes det håp. Det fungerte etter at jeg gikk på linkene og ikke direkte!! Jalla side, men den er da bære designa for å laste ned ringetoner anyway da! mvh Twarr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå