Pysj Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Bygger gigantmobil Australske John Ilhan mener Melbourne trenger et skikkelig landemerke. Derfor vil han bygge en 34 etasjers mobiltelefon med luksusleiligheter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 hehe, nesten så man må sjekke kalenderen og se om det er 1 april. noen som vet hvor i melbourne denne skal bygges? har bodd der tidligere men klarte ikke kjenne meg igjen på det bildet.. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 noen som vet hvor i melbourne denne skal bygges? har bodd der tidligere men klarte ikke kjenne meg igjen på det bildet.. 5079919[/snapback] Det var visst City Rd, Southbank, uten at det sier meg noe som helst Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det var visst City Rd, Southbank, uten at det sier meg noe som helst 5080038[/snapback] ok, takker. på rikmannsida altså, ikke rart jeg ikke kjente meg igjen! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 194 millioner kroner.. Er ikke det veldig lite for en luksusskyskraper med 34 etasjer og 160 leiligheter? Det er jo bare 1,2 mill per leilighet (ikke medregnet hva konferansesenteret, og butikklokalene vil ha av salgs- eller leieinntekter.) Designbygg bruker ofte også å bli en del dyrere enn standard bygninger. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Simen1: Vel, nå vet jeg egentlig ikke noe om hva det koster å bygge et høyhus i Norge. Men jeg tenker uansett, at det er stor forskjell på hva det koster å oppføre et bygg, i forhold til hva leilighetene blir verdt. Verdien på leiligheten fastsettes jo ut i fra markedet, ikke hvor mye det kostet å bygge. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 kan garantere at disse leilighetene vil nok koste godt over 1.2 mill. southbank er rikmannstrøk nedi melbourne.. blir litt sånn aker brygge. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Høres ut som et lite spøk spør du meg, tviler på om noen gidder å investere i et slikt prosjekt Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 ser ikke på det som helt usannsynlig.. er ganske sprek arkitektur der nede, og mye asiatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg