Stig Jøran Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei Jeg har tenkt å bestille ny pc i dag, og har valgt ut 3 butikker å bestille fra. Komplett Databutikken Ps data Pcen skal brukes til 3dsmax 10% mye gaming 90% Legger ved bilde av handlelisten hos de 3, og jeg lurer på om dette vil passe bra sammen? Har ennå ikke funnet ut hvilken cpu jeg skal ha, men det skal være en AMD og den skal være over 3,2 ghz. Jeg hadde satset på 3700+ men nå er det ingen som har den på lager, så da vet jeg ikke helt hva jeg skal satse på kansje X2 3800+ ? Minnet må dere bare se bort i fra, fordi jeg skal ta minne fra en anen pc så derfor kjøper jeg bare 512 mb for å ha i den gamle. Mvh Stig Jøran Håper på kjappt svar. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=490333 Minn nye thread! Karnkje den funker for deg! Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Funderer om å kjøpe denne AMD Athlon64 San Diego 90nm 4000+ Har den godt overklokkingspotenisale? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 ville heller kanskje vurdert 3700+ som er 800 spenn billigere og som klokker minst like bra (om ikke bedre) enn storebroren 4000+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå