fflex Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hei! Jeg trenger litt hjelp av dere her. Mitt Asus 6800GT 128 mb blir 82 grader når jeg spiller spill (mmo). I det siste har pcn begynt å enten få BSOD/henge seg eller reboot. Lurte på om en temperatur på 82 grader på GPU kan forårsake dette? Regner også med at den blir et par grader høyere når den rebooter (hvis dette er problemet) Forøvrig er temperaturen på cpu helt fin, 45 under load. Specs har jeg i profilen min. Har også satt timings litt ned på rammen, men det er litt rart om det plutselig skal stopp å funke. Har hatt 2,5-3-3-7 en god stund nå. Opprinnelig er de vel 3-3-3-8 Setter pris på all hjelp, takk. Endret 30. oktober 2005 av fflex Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Skjermkortet ditt skl ikke begynne hakke før nermere 120 grader da brikken er spec til og klare den temp men alikevel er det mye mitt kort før vannkjøling hadde idle på 57 og load på 65 om jeg husker riktig... lykkelig på 49 grader load nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå