Thorry Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Heisann folkens jeg har et rimelig bra anlegg på rommet, men det hadde vært mye bedre hvis jeg kunne få enda mer bass...så jeg kunne tenke meg en subwoofer som lager grei lyd. den må ikke være så stor siden har ikke så stor plass...og jeg kan desverre ikke gi mer enn 1000 kr hvis dere kunne være så snille og gi meg noe tips om hvor jeg burde se, eller gi meg linker til noe subwoofere som jeg får mye bass for pengene hehe takker for hjelpen Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 til den prisen der så har du ingenting å velge i.. da blir du nok bare pent nødt til å ta det du har råd til, som blir en eltax eller no.. hadde jeg vært deg ville jeg spart opp til hvertfall det tredobbelte. helst rundt en 5000,- hvis ikke kommer du bare til å ødelegge lydbildet på et ellers bra anlegg som du sier. Lenke til kommentar
Thorry Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 til den prisen der så har du ingenting å velge i.. da blir du nok bare pent nødt til å ta det du har råd til, som blir en eltax eller no.. hadde jeg vært deg ville jeg spart opp til hvertfall det tredobbelte. helst rundt en 5000,- hvis ikke kommer du bare til å ødelegge lydbildet på et ellers bra anlegg som du sier. 5079650[/snapback] oki takk for tipset...men vet du åssen merke jeg burde se etter? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 som sagt innenfor prisklassen din tror jeg ikke du finner no annet en eltax. du kan jo prøve å tråle bruktmarkedet og se om du finner no du har råd til også da. hvilket anlegg har du ellers? bør vel ha no som matcher litt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 svs er jo en sikker vinner sv er og ok på bass Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 tipper eltax nesten ikke har subber til den prisen. Men sjekk www.prisguide.no for dette ! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 tipper eltax nesten ikke har subber til den prisen. Men sjekk www.prisguide.no for dette ! 5080950[/snapback] Joda! Du har jo f.eks denne til kr 976,- Men personlig ville jeg gått opp i prisklasse, eventuellt bygget noe selv? Kanskje et 10 -12" bilsubb element inni en selvbygget kasse ikke ville blitt så verst? Og en stereoforsterker kan brokobles og drive subben. Dette er en løsning du kan klare deg med 1000 kr, og får mye bedre en den lille Eltaxen. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 du har jo også denne da..Link! det er ikke akkurat no monster bass, men den funker.. den blir vel bra den der om du skal få litt mer bass, eller for å fylle ut bassfelte i i annlegget.. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Min basskasse kostet meg tilsammen 1500 kroner.. (passiv da) 12 " (9212) fra Eltek, med egenbygd kasse (av dobbelt 21mm mdf, med 4 avstivere, og 150 liter). Endret 31. oktober 2005 av Axentrix Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvordan er subwoofer-utgangen din? Har den innebygd delefilter? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hva skal subben brukes sammen med da? Hvilke høyttalere og hvilken forsterker har du? Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 se på denne. med 2 høyttalere og subwoofer. koster litt mer enn det du er ute etter, pris 1.295,-. jeg har disse. det er rååååå lyd i den det skader jo ikke å legge til 300kr Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Spar heller litt penger du, en tusings til så får du iallefall noe bra subwoofer! feks: Yamaha YST-SW015 Yamaha YST-SW215 Eltax Atomic A-12.2R Parasound C-1002 Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 øhm, den der siste parasound c-1002, er ikke det en innfellningshøyttaler, eller sub da. men slik man skal bygge inn i veggen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Spar heller litt penger du, en tusings til så får du iallefall noe bra subwoofer!feks: Eltax Atomic A-12.2R Eltax er ikke bra... ville spart litt mer hvis jeg var deg og kjøpt tannoy_mx_sub_10 Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Spar heller litt penger du, en tusings til så får du iallefall noe bra subwoofer!feks: Eltax Atomic A-12.2R Eltax er ikke bra... ville spart litt mer hvis jeg var deg og kjøpt tannoy_mx_sub_10 5121802[/snapback] Du får ikke noe bra til 1000kr, derfor er det kun Eltax Atomic til rundt 2000kr som kan duge. Spar penger sier jeg heller, å kjøp deg noe som rister. SVS sub feks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå