Gå til innhold

er på jakt etter subwoofer

Anbefalte innlegg

Heisann folkens :w00t:

jeg har et rimelig bra anlegg på rommet, men det hadde vært mye bedre hvis jeg kunne få enda mer bass...så jeg kunne tenke meg en subwoofer som lager grei lyd.

den må ikke være så stor siden har ikke så stor plass...og jeg kan desverre ikke gi mer enn 1000 kr

hvis dere kunne være så snille og gi meg noe tips om hvor jeg burde se, eller gi meg linker til noe subwoofere som jeg får mye bass for pengene hehe :thumbup:

takker for hjelpen :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til den prisen der så har du ingenting å velge i.. da blir du nok bare pent nødt til å ta det du har råd til, som blir en eltax eller no..

hadde jeg vært deg ville jeg spart opp til hvertfall det tredobbelte. helst rundt en 5000,-

hvis ikke kommer du bare til å ødelegge lydbildet på et ellers bra anlegg som du sier.

Lenke til kommentar
til den prisen der så har du ingenting å velge i.. da blir du nok bare pent nødt til å ta det du har råd til, som blir en eltax eller no..

hadde jeg vært deg ville jeg spart opp til hvertfall det tredobbelte. helst rundt en 5000,-

hvis ikke kommer du bare til å ødelegge lydbildet på et ellers bra anlegg som du sier.

5079650[/snapback]

oki takk for tipset...men vet du åssen merke jeg burde se etter?

Lenke til kommentar
tipper eltax nesten ikke har subber til den prisen. Men sjekk www.prisguide.no for dette !

5080950[/snapback]

Joda! Du har jo f.eks denne til kr 976,- Men personlig ville jeg gått opp i prisklasse, eventuellt bygget noe selv? Kanskje et 10 -12" bilsubb element inni en selvbygget kasse ikke ville blitt så verst?

Og en stereoforsterker kan brokobles og drive subben. Dette er en løsning du kan klare deg med 1000 kr, og får mye bedre en den lille Eltaxen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...