bokhylle Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei.. Jeg så en på et LAN jeg var på som hadde det råe kabinettet. Det var to 80mm vifte nederst i hjørnene i sidedøren og en svær 120mm i vinduet. Var ganske tøft. Helt stilrent. Noen som vet hvilket kabinett det er? Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det var vel litt snaut med info.... fortell mer om materialer(alu/stål/plast), farge, ca størrelse ++, evt surf microplex der har de det meste... Det kabinettet du snakker om kan være et hvilket som helst kabinett med en enkel mod... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Ikke så enkelt å se alt i mørket da... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ikke så enkelt å se alt i mørket da... 5081641[/snapback] Men da er det ikke mye hjelp vi kan gi heller ! Tror nok du må beskrive litt bedre Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Veldig likt: Raidmax Astro Bare som sagt hadde den en 120mm vifte i sidedøren.. Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kan jo være det kabinettet som du linker til. Bare at han har satt in en vifte selv Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Det er mulig, men tror ikke det. Tror han er litt sånn som kjøper bedre enn det.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Kan være Dette da... Mye likt.. Edit: Nesten klin like når jeg ser etter.. En kompis av meg har et sånt et.. Endret 1. november 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kan være Dette da...Mye likt.. Edit: Nesten klin like når jeg ser etter.. En kompis av meg har et sånt et.. 5091999[/snapback] Finnes MANGE kabinetter som ligner på det kabinettet der... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kan være Dette da...Mye likt.. Edit: Nesten klin like når jeg ser etter.. En kompis av meg har et sånt et.. 5091999[/snapback] Finnes MANGE kabinetter som ligner på det kabinettet der... 5092121[/snapback] Joa, mange som ligner Dette om det hadde vært vifte på siden.. Lian li har mange som er like. Aspire kan ligne litt. Raidmax mustang ikke ulikt.. Mange fler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå