xeoduz Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kjøpte for en tid tilbake en DI-624+ Tråløs router (http://www.psdata.no/ps.asp?it=102731&mlevel=050800) det som er problemet da er at når jeg spiller spill som eks, HL eller CS så kommer det ca hvert 1 minutt et "megalagg" som vara i 1-2 sekunder. Har dette noe med routeren å gjøre? Er det noen instillinger jeg kan fåreta meg for å bedre dette ? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg mener det samme skjer med vårt nettverk med samme router....D-Link`en har oppført seg rart siden dag 1, og firmware har jeg oppgradert flere ganger. Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei Jeg har en D-Link DL-514 å jeg har noen av de samme problemene. Min firmware er også den siste. Lenke til kommentar
xeoduz Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) ok, da har jeg fått nok, returnerer den snarest Endret 30. oktober 2005 av xeoduz Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Æsj, dette oppstår hjå meg også. Men det er ei dårlig løysing å senda den inn. Men eg ser mørkt på å reparear det på andre måtar Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har også D-Link 624+, den har jeg ikke hatt noe problemer med. Når jeg spiller spill som CS, CS:S og FEAR på internett har jeg ikke noen problemer. Jeg har også koblet den til 3 Pc'er som deler min internettlinje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå