Gå til innhold

XBOX Live, bilder i stedet for tall

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

De som har spillt halo 2 på xbox live vet at man kan se hvor god man er med disse tallene på gamertaggen. Jeg har lagt merke til at noen har symboler i stedet for tall. En hadde en sol lignende sak, noen andre hadde en fjær..

Hvordan kan de ha seg? Er det moddere eller kan man få disse symbolene på en spesiel måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både ja og nei. Fra level 45 tom 50 er det symboler i stedet for tall. Dersom du sjekker det aktuelle gamet på www.Bungie.net vil du rankingen i form av tallet som symbolet representerer. I teorien er det derfor mulig å oppnå en ranking som har et slikt symbol, men i praksis er det bare cheatere som har det.

PS, Fjæren er egentlig en halv-måne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg så vel sikkert litt feil på den "fjæra" :p

Når man spiller "Head to head" bør det være en real sjangse for å nå "toppen"

Jeg har ofte spillt mot de som har 30-32 (på det meste) og vunnet. Har selv bare 25..

Kan man velge hvilket ikon man selv vil når man kommer på 45 eller varierer det fra 45 - 50 ?

Lenke til kommentar

Du kan ikke velge ikon. Ikonene tilsvarer level. Jeg tror halvmåne er 45, så blir det hel måne, sol og en halo ring på level 50.

Dessuten tror jeg ikke det er mulig å nå toppen i H2H. Før listen over topprankingene ble fjernet fra Bungie.net var de som lå på toppen folk som lagget ut de andre. De sørget for at de var host og deretter blokkerte de IP-adressen til motstanderen slik at denne lagget ut. Spillet oppfattet det som om motstanderen sluttet og gav seieren til hosten. Det er sikkert mulig å nå langt, men så lenge det er så mange cheatere på de høyeste levelene vil man møte disse og gå ned i level igjen. (Ikke at det er noe problem for meg som bare er level 27.)

I tillegg er det et problem at vi nordmenn blir matchet mot folk på den andre siden av jorda. Pingen til hosten vil da gi de som bor nært hosten en stor fordel og tilsvarende ulempe for de som bor langt unna med dertil høy ping. Spiller jeg med et norsk lag vinner vi minst 75% av spillene når hosten er norsk, mens dersom hosten er amerikansk taper vi som regel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...