Valein Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Håper noen kan hjelpe meg med dette. Min N70 har slulttet å varsle når den tar i mot en ny SMS. Jeg får heller ikke noe melding på skjermen. Jeg har sjekket konfigurasjonene og kan ikke finne noe feilinstillinger noe sted. Jeg har satt opp en lyd som skal spilles, men den spilles altså ikke. Jeg har forsøkt med forskjellige profiler også, men til ingen nytte. Jeg har heller ikke funnet ut hvordan jeg resetter mobilen til fabrikkinnstillingene. Noen som har vært borti noe liknende? Det står ingenting om dette på Nokia sine hjemmesider. Stian Endret 30. oktober 2005 av Valein Lenke til kommentar
Valein Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Håper noen kan hjelpe meg med dette. Min N70 har slulttet å varsle når den tar i mot en ny SMS. Jeg får heller ikke noe melding på skjermen. Jeg har sjekket konfigurasjonene og kan ikke finne noe feilinstillinger noe sted. Jeg har satt opp en lyd som skal spilles, men den spilles altså ikke. Jeg har forsøkt med forskjellige profiler også, men til ingen nytte. Jeg har heller ikke funnet ut hvordan jeg resetter mobilen til fabrikkinnstillingene. Noen som har vært borti noe liknende? Det står ingenting om dette på Nokia sine hjemmesider. Stian 5079427[/snapback] Glem det - jeg tok ut batteriet og SIM-kortet og satte dem inn igjen. Det fikset alt. Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå