Gå til innhold

The Ring, noen som kan forklare meg handlingen?

jøran

Anbefalte innlegg

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg så den filmen for andre gang i dag, første gang var for lenge siden. Men, sorry meg, dette må være den dårligste filmen jeg noensinne har sett. Historien var tynn som en flis. Det var ikke noe substans i filmen. Og de tingene som liksom skal skremme seeren, var rett og slett patetisk. Uff, tenk at det går an å tjene penger på slikt :dontgetit:

Lenke til kommentar

Synes ikke storyen var så ille, og det må sies at det opprettholdes en virkelig guffen stemning gjennom hele filmen, hvertfall for min del. The Ring 2 er heller ikke en så verst oppfølger, spør du meg. The Ring-filmene utnytter noen, for meg, nye og originale måter å virkelig få hårene på ryggen til å reise seg.

f.eks når gutten står og ser på seg selv i speilet, og merker at det er noen bak han. Det synes på bildene han regelmessig tar, i økende desperasjon, at hun kommer nærmere.. og nærmere.

Lenke til kommentar
Jeg kan nå ikke fatte at noen ble skremt i det hele tatt, jeg.

Det eneste skremmende med The Ring/Ringu var hvor opphypet, kjedelig, lite skremmende og generelt dårlig den var. Jeg har faktisk problemer med å skjønne hvordan The Ring/Ringu og The Grudge (både originalen og den amerikanske nyinnspillingen) klarer å skremme folk.

Lenke til kommentar
Da har du dårlig fantasi. Du føyer deg pent inn blant de andre "jeg ble ikke skremt i det heele tatt da, og fordi jeg hevder at jeg ikke ble det minste redd, da er filmen SØPPEL"

På hvilken måte har jeg dårlig fantasi fordi en skrekkfilm hverken klarte å skremme meg eller underholde meg? The Ring/Ringu/The Grudge var dårlige fordi de ikke klarte å underholde meg, ikke fordi de ikke klarte å skremme meg. En skrekkfilm som Ondskapens Hotell skremmer meg heller ikke, men den underholder meg, og er dermed langt bedre enn The Ring/Ringu/The Grudge IMO. Se heller The Changeling.

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar
Jeg har faktisk problemer med å skjønne hvordan The Ring/Ringu og The Grudge (både originalen og den amerikanske nyinnspillingen) klarer å skremme folk.

Var dette jeg mente med dårlig fantasi.

Ånå. Vel, men det stemmer faktisk. Jeg ser ikke noe skremmende i noen av de filmene (vel, utenom at jeg skvatt èn gang da jeg så nyinnspillingen av The Grudge, tror det var da man så et eller annet vesen henge opp ned i taket i stua, eller noe sånt?). Men nå skal det sies at jeg ser ikke noe spesielt skremmende i særlig mange skrekkfilmer (faktum er vel at den eneste skrekkfilmen jeg kan komme på å ha sett i de senere år som faktisk har skremt meg er nevnte The Changeling, og dette er en nesten 30 år gammel film. Go figure.. Filmer som Lilja 4-Ever, Requiem for a Dream og London to Brighton skremmer meg langt mer enn en standard skrekkfilm).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...