bokhylle Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei.. Kameraten min sier at Vista har kommet ut i USA, men det påstår jeg er feil at det ikke kommer før i 2006. Har det kommet ut? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Du kan jo begynne med å spørre han hvorfor han tror dette? Jobber han i Microsoft selv eller? Tviler sterkt på at han gjør det. Med andre ord: Det han sier er så feil som han kan få det til å bli. Det er bare Betaversjoner som har kommet ut av Windows Vista. Skjønner ikke hvorfor folk sier sånne ting, når de veit at det er feil. Det blir nesten som at det var en kar som kom inn på jobben min og sa at Sp3 hadde kommet til XP . Jeg trodde seff ikke på det. Det er ikke Beta av Sp3 for XP ute en gang. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Windows Vista kommer ikke før rundt 4 kvartal 2006. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei.. Kameraten min sier at Vista har kommet ut i USA, men det påstår jeg er feil at det ikke kommer før i 2006. Har det kommet ut? 5079285[/snapback] Kameraten din har tydeligvis ikke peiling. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Har en til kamerat som sier at man kan kjøpe TG biletter hele året. Han sier: Du kan bestille billetter til TG 06 nå! Like mye peiling som han andre.. Men han med TG er extrem. En ting til: Det er ikke vits å ha Laser mus med tråd. Ble litt off topic. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hva mener du med: lasermus uten tråd..? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ja, den skjønte ikke jeg heller. Du mener ikke optisk da? Å hvorfor er det ikke vits med Laser mus med ledning? Gi meg en veldig god grunn. Det er ingen som klarer å få meg til å bytte min Microsoft Intteli 4.0 med ledning iallefall. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Det er IKKE optisk ja. Men det er ikke jeg som sier det.. Det er han fyren. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det er IKKE optisk ja. Men det er ikke jeg som sier det.. Det er han fyren. 5080957[/snapback] Mener sikkert at du ikke får utnyttet laseren sine DPI fullt ut om man bruker trådløs, det er vel egentlig bare tull tror jeg? Meget usannsynlig at Logitech lager en trådløs MX1000 og sier at den har 800 DIP om det er feil Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Da trådstarter har fått svar på sitt spørsmål og tråden har sporet av stenges denne. @bokhylle: Du finner en del informasjon om Vista hos programmer.no T.d. hadde de en artikkel for ikke lenge siden: Windows Vista i juli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg