Akelbee Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 De bærbare som jeg hittil har vært borte i har hatt en VGA-utgang for tilkobling av ekstra skjerm/prosjektor. Dette har imidlertid alltid vært snakk om vido-signaler for en ren speiling av det den integrerte skjermen viser. Det jeg lurer på er om det finnes noen bærbare med et innebygget skjermkort som gjør det mulig å benytte en ekstern skjerm som et tillegg for å utvide det desktop-arealet som jeg kan spre dokumenter/applikasjoner på? (Tilsvarende som f.eks. Hydra-vision funksjonaliteten på ATI-kort.) Lenke til kommentar
mar Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er ikke det du beskriver her støttet av nesten alle bærbare? Vet at selv gode gamle Intel 855GM(integrert grafikk på 1. generasjons centrino) er i stand til dette. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hvertfall mulighet for det i i915 eller GMA 900. Extended desktop, ligger i menyen for skjermkortet etter man kobler skjermen til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå