fxwz Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Når skrur telenor opp adsl hastigheten? Mener de sa at det skulle være gjort iløpet av sommeren jeg. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Det var vel i løpet av året. Ta kontakt med kundeservice og hør når ditt område blir oppgradert. Endret 30. oktober 2005 av PerB Lenke til kommentar
prarne Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Som vanlig er det TTT som gjelder hos Telenor! Ikke oppgradert hos meg ennå heller! Er dritt lei..... Endret 30. oktober 2005 av prarne Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Har ikke tullenor gjort det ENNÅ?! Har en annen bredbåndsleverandør som leier linje av tullenor, de skrudde opp for alle innen utgangen av juni... Endret 30. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
ojoj Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ring og mas litt. Det første de spurte om var om jeg hadde ringt før og spurt om det. Da fikk iallefall jeg intrykket av at de venter så lenge som mulig så fremt kundene ikke maser. Spurte også om å få en gratis mnd siden de har brukt så lang tid. Og det fikk jeg.... hehe Men om 1 liten mnd er bindingstida ute, og samme er stjelehor... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har ikke tullenor gjort det ENNÅ?!Har en annen bredbåndsleverandør som leier linje av tullenor, de skrudde opp for alle innen utgangen av juni... 5078969[/snapback] Og hvor mange kunder har den levrandøren i forhold til telenor? @ Smallville Ta og ring kundeservice, så setter de deg på en liste. Også blir det gjort i løpet av tre uker. Eller tre uker og en dag i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå