alpine Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg er nødt til å bytte hd på lap-top'en min men har ikke XP Pro plata på engelsk. Jeg har gyldig lisens på vanlig xp pro fullversjon (klistra lapp under). Av ulike årsaker vil jeg fortsette med eng xp på den maskina. Jeg fant på microsoft en trial versjon av XP Pro 64 bit men det vil vel neppe funke? - jeg kan godt laste ned 5-600 Mb fra nettet så lenge jeg slipper å vente i dagesvis på en cd plate, jeg vet jo ikke engang hvor jeg skal bestille meg en plate uten særlig kost Noen som kan tipse meg om fremgangsmåte? Noe sted man kan laste ned XP Pro eng ? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er det ikke mulig å laste det ned hos microsoft da, når du har key? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Nei, i hvert fall ikke lovlig. Du må kontakte Microsoft Norge på telefon eller epost og forklare problemet ditt. Da får du nok tilsendt CD. Selv om du ikke vil, tror jeg dette er enste løsning. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har du lisens kan du laste ned Xp fra hvor F du vil. Det er LISENSEN du betaler for ikke plata. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Vennligst les rettningslinjene. De forteller deg at warez ikke er lovlig i det hele tatt her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg