magiXen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hallo..lurte på hva bonusene er for å runde Halo og Halo 2..hørt om et sverd? kan dette brukes i multiplayer ? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 bonus for og runne halo?? aldri hørt om.. jeg har runna hele halo på alle vanskelighetsgrader, ink. legendary fikk ikke en dritt jeg. Jo unntatt den dere annerledes videosnutten på slutten da Mvh Sweet™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Fikk en annen videosnutt i Halo 1 på legendary, på halo 2 vet jeg ikke hva man får. Får man en annen video der også? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 bonus for og runne halo?? aldri hørt om.. jeg har runna hele halo på alle vanskelighetsgrader, ink. legendary fikk ikke en dritt jeg. Jo unntatt den dere annerledes videosnutten på slutten da Mvh Sweet™ 5078844[/snapback] Hva skjer i den videosnutten? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 om du ikke vet hva som skjer i filmen, ikke les videre! det som skjer er at han derre neger kapteinen klemmer en sånn av de big bad guys med sverda.. mens hele verden går til helv*** Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 om du ikke vet hva som skjer i filmen, ikke les videre! det som skjer er at han derre neger kapteinen klemmer en sånn av de big bad guys med sverda.. mens hele verden går til helv*** 5081149[/snapback] Fett. Litt som et påske egg. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå