Gå til innhold

Shadow of the Colossus - kommer ikke før feb?

zeox

Anbefalte innlegg

Kikket litt rundt på nettbutikker etter Shadow of the Colossus, men fant det ikke i det hele tatt. fant det til slutt på playx.no, hvor det stod at release datoen var 02-02-2006?!.

noen som vet hvorfor det tar så lang tid for at det skal komme ut i europa? er jo allerede ute i USA...

Endret av ]zeOx[
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikkje uvanleg at spel kjem mykje seinare i Europa. Ein grunn til dette er fordi land som Tyskland og Frankrike skal ha spela oversatt til sine språk. Dette tek naturlegnok tid.

5079289[/snapback]

Jupp. Trur faktisk det er enkelte spel som ikkje kjem til Europa i det heile (særleg konsoll-RPGar) pga. av dette. Meiner det var det som vart påstått om dette spelet. Frankrike og Tyskland sug. :thumbdown:

Kay

Lenke til kommentar
Det er ikkje uvanleg at spel kjem mykje seinare i Europa. Ein grunn til dette er fordi land som Tyskland og Frankrike skal ha spela oversatt til sine språk. Dette tek naturlegnok tid.

5079289[/snapback]

merkelig at det tar 4 måneder å oversette et spill som har 2 linjer dialog... skulle ikke tro at det tok så lang tid å oversette menyene. iallefall ikke 4 måneder!

hater tyskland og frankrike. ødelegger for hele europa :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes dette er idiotisk. klarte ikke å vente så jeg lasta ned NTSC versjonen og det fungerer perfekt. Skal jeg oppsumere spillet i ett ord: Fantastisk.

SPOILER

en av kjempene er en _svææær_ flygende fugl som du må skyte på med bua for at den skal komme mot deg, så hoppe opp på den, og kjøre sverdet i hver sin vinge + halen, mens den flyr rundt raskt i et stort område. helt utrolig spill. dette skal garantert kjøpes inn når det blir tilgjengelig her.

/SPOILER

grafikken er veldig pen spør du meg, spes for å være PS2, og ganske så bra draw distance og. skyene beveger seg tilogmed.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...