audhage Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei Jeg lurer på om det er mulig å endre den funksjonen i MSN, som når du skal åpne en .mp3 fil du har fått, sletter den og sier at den er potensiellt farlig. Hvordan kan jeg få den til ikke å gjøre det, men å la meg beholde de filene jeg vil beholde? Takker for alle svar Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
smh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dersom du har fått lasta ned fila via MSN, kan du jo gå direkte der fila ligger i plassen for å klikke på linken i MSN. Meiner standard er c:\documents and settings\"username"\Mine Dokumenter\Mine mottatte filer\ Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Dersom du har fått lasta ned fila via MSN, kan du jo gå direkte der fila ligger i plassen for å klikke på linken i MSN. Meiner standard er c:\documents and settings\"username"\Mine Dokumenter\Mine mottatte filer\ 5078840[/snapback] Jo takk, men jeg vet det. Problemet er at jeg glemmer det og trykker på linken, og da forsvinner den. Er det noen måte å finne igjen de filene? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dersom du har fått lasta ned fila via MSN, kan du jo gå direkte der fila ligger i plassen for å klikke på linken i MSN. Meiner standard er c:\documents and settings\"username"\Mine Dokumenter\Mine mottatte filer\ 5078840[/snapback] Jo takk, men jeg vet det. Problemet er at jeg glemmer det og trykker på linken, og da forsvinner den. Er det noen måte å finne igjen de filene? Mvh Audun Hagen 5079450[/snapback] Datamaskinen sletter filene når du trykker på linken, så nei. Du kan fikse problemet med A-patch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå