MemorX Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei, Jeg har fått en merkelig type fildeling på Windows Xp. Istedenfor den relativt enkle versjonen har jeg fått en boks som har massevis av alternativer. Blant annet maksimalt antall brukere, og rettighetene til hver bruker. Jeg vil gjerne ha tilbake den gamle og enkle versjonen, da denne fungerer dårlig, ingen slipper inn, uansett hvilke instillinger jeg velger. Har prøvd å gi alle brukere fulle rettigheter, men det hjelper lite. Er det noen som vet hvor denne kommer fra, jeg har ihvertfall ikke bedt windows om å installere den. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
smh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Åpne Utforskeren og velg Menyen Verktøy og deretter Mappe alternativer. Velg Arkfanen Vis og sett ein hake på Bruk enkel fildeling. Det skulle fikse det Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Åpne Utforskeren og velg Menyen Verktøy og deretter Mappe alternativer. Velg Arkfanen Vis og sett ein hake på Bruk enkel fildeling. Det skulle fikse det 5078841[/snapback] Takker så mye, har irritert meg grønn over det lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå