Gå til innhold

HATER OPEL

Pjakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-27 12:21, FauSt_ skrev:

Det finnes få biler jeg hater så hemningsløst som Opel Ascona. Det eneste måtte i såfall være Volvo 240.

er klin umulig å hate en så fin bil som volvo 240... men bmw det er noe herk det, får ikke mere råtten bil! :evil:

Lenke til kommentar

Skoda pickup er det råeste som fins på veien idag :grin:

Golf derimot, det er en stygg bil det. Ikke det at den er dårlig, men hvordan denne blei populær blandt unge skjønner jeg ikke. Er jo stort sett bare gamlinger som kjører golf jo. Menn med hatt og kjærringer med blått hår.

[ Denne Melding var redigert av: Signatur på 2002-09-02 16:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Pusern skrev (2002-09-01 01:10):

Kjøpte meg en Senator for en stund siden, og må bare si det er den mest komfortable bilen jeg har kjørt.

Jæla kjipt å kjøre en uffatelig brei bil på uffattelig smale veier, slik som det er her jeg bor! Det er ikke ofte jeg er mer enn 10cm fra autovernet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-03 13:42, Killer_DT skrev:

Quote:

Pusern skrev (2002-09-01 01:10):

Kjøpte meg en Senator for en stund siden, og må bare si det er den mest komfortable bilen jeg har kjørt.

Jæla kjipt å kjøre en uffatelig brei bil på uffattelig smale veier, slik som det er her jeg bor! Det er ikke ofte jeg er mer enn 10cm fra autovernet.

Foretrekker å legge bilen brei i svinger jeg da... :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skropel Sucke....

like greit å kjøpe Lada istedenfor...

Opel:

Trykk inn gasspedalen er du heldig henger bilen sammen, stor risiko for at billen detter sammen hver gang et trør på gass pedalen :smile:

Volvo 240 Rocke (okey da an har harry design:) men an henge godt sammen,billig forsikring,billige deler,billige og lette og trimme,går fint an og style+ halve slekta mi kan mekke og trimme Volvo :smile: :grin:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...