Dagon Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei, trenger en dvdspiller, men aner ikke hvilken. Prisen bør ligge på rundt 1000 kroner, men kan strekke meg til bitteltit mer om nødvendig. Den har gjerne utgang for både optisk kabel, og coax. Også må den støtte vanlige audiocder, og dvd+/-r. Mp3 og divx -støtte er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Her er et tilpasset søk til deg https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Begge de to til under 1000 takler dvd+-r Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Prøv ut Asono sin DVD spiller du. Der får du mye for pengene. Den koster rundt 1000 kr. Asono sin hjemmeside Den fikk 6 hos dinside om jeg ikke husker feil, og ble anbefalt. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Den Asonospilleren så jo grei ut, bilde og lydkvalitet er helt ok på den? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Den Asonospilleren så jo grei ut, bilde og lydkvalitet er helt ok på den? 5080512[/snapback] Bra bilde og lydkvalitet til å være en så billig DVD-spiller! Den er slank og fin og er helt lydløs. Stabil og spiller ALT. Når du spoler i divx/xvid og trykker play igjen, så starter den igjen uten pause. Det tar kun et par sekunder å starte en stor divx/xvid-fil. Et sikkert kjøp. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Da blir det sikkert en Asono på meg. Må innom expert/elkjøp å se om de har den der. Knaksje få en demonstrasjon også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå