fredvoll Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Kjøpte nettop et MSI 8870 Gforce4 Ti4200, og det overdøver iallefall ikke de andre komponentene. Problemet oppstod når jeg prøvde å installere driverne Prøvde med de som fulgte med kortet, var vel Nvidia 28.90. ERtter å ha installert dem, så jeg ingen "MSI"-faner under skjermsinnstillinger, bare de som windows har som standard. Prøvde så med Nvidia 30.00 driverne men ad gikk maskinen i svart og hang, når jeg prøvde å høyreklikke for å sjekke/endre skjerminnstillingene. Vet ikke om det er driverrelatert eller om det skyldes svak PSU, den er på 300 W, men den leverer vel kun 150-160 w i 3,3/5 V kombinert. HAdde vært greit å funnet ut av da jeg begynner å bli lei av mitt itlårskomne 3dfx Voodo 3 3000 AGP-kort Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Kan hende det er konflikter mellom Voodoo3 driverne på maskinen din og nvidia driverne. Det er viktig og avinstallere skjermkortdrivere, før du legger inn nye. En sikker metode å fjerne alt er å formattere harddisken :smile: [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-08-25 00:23 ] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg har MSI Geforce4 ti4200, hadde ingen problemer med drivere. Hvilket hovedkort har du? Tror ikke den liker de gamle voodoo3-driverne dine heller. Få vekk styggedommen og prøv å installer siste detonator på nytt (30.82). Først avinstallerer du voodoo3, så skifter du "adapter" i display properties/advanced til Standard VGA og rebooter. Så legger du inn detonator. Burde ikke være nødvendig å reinstalle hele Windows vel.. Jeg har MSI KT7 hovedkort også..bare MSI hos meg da..men det har vel ikkeno å si? Funker som bare det. Lenke til kommentar
sprint Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg har også MSI GF4Ti4200, og har ikke noen problemer med det. Har også KT3 Ultra-ARU så jeg er "Geared by MSI". :smile: Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Har samme kortet og problemene begynte da jegskulle innstallere driverene. Driverne som fulgte med fant ikke skjermkortet, så jeg lastet ned Detonator 29.42 fra nVidias hjemmeside. Prøv det. Lenke til kommentar
fredvoll Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Får prerisere at jeg har et MSI KT266-Pro (MS-6380)-hovedkort, som IKKE har AGP-Pro, selv om jeg ikke er sikker på om det spiller noen rolle HAr dessuten prøvd clean iinstall av win-98 to ganger med MSI-G¤ Ti4200-kortet i. Først prøvde jeg 28.90 driverne. De virket ikke. Der etter prøvde jeg enda en clean install og valgte nå drivene 30.00. Tenker jeg prøver en tredje gang nå og satser på 29.42 driverne. Men personlig begynner jeg etterhvert å tro mer og mer på strømforsyninga. Det er en NoName 300 W som veier litt over halvparten av en 250 W PSU til en kamerat av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå