SteveVice Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei jeg lurte på om noen andre har registrert seg hos Xbox.com? Jeg har registrert meg, og sånn jeg forstår det er det altså mulig å reservere seg et Gamertag allerede nå. Så kom i forveien og få det navnet du vil ha. Du kan bruke din hotmail addresse for å registrere deg fant jeg ut. Jeg har allerede laget min spillerprofil. Bare ikke trykk at du eier en Xbox360 enda for da vil du bli bedt om å skrive inn serienr. på din Xbox360, bare trykk at nei du eier ingen enda. Dette nye gjelder sikkert ikke for brukere som fra før er Xbox Live medlemmer, og får helt sikkert profilen sin bare overført til dette nye systemet, men for alle oss andre så er det bare å registrere seg, eget forum og at mulig er allerede oppe, og jeg begynner virkelig å komme i Xbox Live stemning bare av å klikke rundt på siden Sjekk det ut: Gå inn på http://www.xbox.com og trykk deg inn på "Min Xbox" eller "My Xbox". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Skal det ikke gå ann å logge seg inn med Gamertaggen jeg har på xbox live i nåværende situasjon? Jeg prøvde å registrere meg på gamertagegn min, men den var allerede opptatt, men jeg har aldri registert meg der før, kun registert meg på xboxen.. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Skal det ikke gå ann å logge seg inn med Gamertaggen jeg har på xbox live i nåværende situasjon? Jeg prøvde å registrere meg på gamertagegn min, men den var allerede opptatt, men jeg har aldri registert meg der før, kun registert meg på xboxen.. 5078468[/snapback] Sorry jeg vet ikke hvordan du gjør det med eksisterende profiler. Jeg opprettet en ny en...men det finnes garantert en måte å overføre din gamle profil til det nye systemet. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dealen er at gamertags man allerede har fra vanlig xbox live fungerer akkurat på samme måte som her. Så hvis jeg, som har gamertaget "Brunosten", skriver inn min passport-konto, og den informasjonen nettsiden vil ha fra meg, så kan jeg lenke "Brunosten" opp imot en konto man lager på xbox.com. Fra denne kontoen kan man lage sin egen profil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det jeg gjorde nå: 1. Gikk in på xbox.com 2. Trykkte på "My Xbox" 3. Valgte å trykke på "Already a member, logg inn" (e.l) 4. Skrev inn min hotmail-konto. 5. Fyllte inn riktige opplysninger. Likevel er gamertaget jeg bruker opptatt. Mulig jeg misforstod det litt, men er ikke gamertagene man lager der knyttet opp mot xbox live? I så fall så skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å logge meg inn med gamertagen jeg har som tydeligvis er opptatt av hvem? Hvis jeg trykkte på "register as a new member" så oppstod det samme problemet. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har samme problemet. At tagget er opptatt er nettopp fordi du eier tagget. Ser ikke ut til at siden skjønner det med å kjenne igjen ditt eksiterende tag, og kun tar imot nye navn. Da jeg gikk inn på siden, (har vært registrert på xbox.com fra før) så husket siden både land og hele min fødselsdato. Når gamertag skulle skrives inn, så nekter den å godta mitt eksisterende. Det ser ikke ut til at den linker min fødselsdato og mine personalia med mitt tag. Den insisterer på å lage et nytt tag. Noen som har fått til dette her? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har samme problemet.At tagget er opptatt er nettopp fordi du eier tagget. Ser ikke ut til at siden skjønner det med å kjenne igjen ditt eksiterende tag, og kun tar imot nye navn. Da jeg gikk inn på siden, (har vært registrert på xbox.com fra før) så husket siden både land og hele min fødselsdato. Når gamertag skulle skrives inn, så nekter den å godta mitt eksisterende. Det ser ikke ut til at den linker min fødselsdato og mine personalia med mitt tag. Den insisterer på å lage et nytt tag. Noen som har fått til dette her? 5079562[/snapback] mitt tag var kewy79 men jeg fikk ikke valgt det, så tok kewy og nå når jeg logger på live heter jeg kewy ganske sikker på at jeg kan velge tilbake kewy79 nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hvorfor er du så sikker på det? Jeg har prøvd senest i dag å logge meg inn, uten hell. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hvorfor er du så sikker på det? Jeg har prøvd senest i dag å logge meg inn, uten hell. 5079792[/snapback] fordi det var JEG som hadde kewy79 på min konto? og nå er den ikke ibruk siden jeg bruker kewy nå da burde kewy79 være ledig men vet ikke nå hvor jeg forandrer tag på xbox.com ? men hva mener du med logge inn uten hell egentlig? Endret 30. oktober 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Navnet du velger her BLIR knyttet opp mot din Xbox Live når du får en. Når du får Xbox 360 går du inn og aktiverer konsollen fra kontoen din og vips du er i gang. For dere som har problemer med at de ikke får valgt deres gamle Xbox Gamertag. Ring eller send E-Mail til kundeservice. Det virker som det er det de fleste har gjort som har komt seg inn på forumet med et gammelt gamertag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg misforstod deg litt. Skjønner hva du mener nå. Men det sier jo ikke noe om hvordan jeg kan klare å logge meg inn med det gamertagget jeg har i dag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Navnet du velger her BLIR knyttet opp mot din Xbox Live når du får en. Når du får Xbox 360 går du inn og aktiverer konsollen fra kontoen din og vips du er i gang. For dere som har problemer med at de ikke får valgt deres gamle Xbox Gamertag. Ring eller send E-Mail til kundeservice. Det virker som det er det de fleste har gjort som har komt seg inn på forumet med et gammelt gamertag 5080104[/snapback] Skal prøve det Det nye LIVE systemet blir jo slik at man kan forandre gamertagget tror jeg. Noe jeg syns er litt dumt. Endret 30. oktober 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Navnet du velger her BLIR knyttet opp mot din Xbox Live når du får en. Når du får Xbox 360 går du inn og aktiverer konsollen fra kontoen din og vips du er i gang. For dere som har problemer med at de ikke får valgt deres gamle Xbox Gamertag. Ring eller send E-Mail til kundeservice. Det virker som det er det de fleste har gjort som har komt seg inn på forumet med et gammelt gamertag 5080104[/snapback] Skal prøve det Det nye LIVE systemet blir jo slik at man kan forandre gamertagget tror jeg. Noe jeg syns er litt dumt. 5080147[/snapback] mulig at å skifte tag navn blir bare mulig via xbox 360 dashboard Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Navnet du velger her BLIR knyttet opp mot din Xbox Live når du får en. Når du får Xbox 360 går du inn og aktiverer konsollen fra kontoen din og vips du er i gang. For dere som har problemer med at de ikke får valgt deres gamle Xbox Gamertag. Ring eller send E-Mail til kundeservice. Det virker som det er det de fleste har gjort som har komt seg inn på forumet med et gammelt gamertag 5080104[/snapback] Skal prøve det Det nye LIVE systemet blir jo slik at man kan forandre gamertagget tror jeg. Noe jeg syns er litt dumt. 5080147[/snapback] mulig at å skifte tag navn blir bare mulig via xbox 360 dashboard 5080405[/snapback] Sånn jeg forstår det er det at du kan skifte nick, men ikke navnet på gamercard. Du vil bare kunne ha 1 identitet, og får du et dårlig rykte er det ikke bare å skifte navn og starte på nytt, alt følger etter deg. Dessuten er det veldig uklart hvordan de mener det med å kunne bytte navn. Jeg for min del tror du vil kunne skifte et nick, men ikke det gamertaget du velger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå