8ball Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hvorfor har ingen nevt denne serien enda? (eller hvorfor klarer ikke jeg å finne den tråden...) Har akkurat sett ferdig første sesong og ble ganske så imponert over serien. Bra dramaserie fra Irak krigen til Amerikanerne. Anbefaler denne til de som måtte like den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg følger også med på Over There. Helt grei underholding, men IMO ikke helt i øverste klasse. Lenke til kommentar
Gunfreak_old Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 første episode var jo bare bærsj, de ble litt bedre utover men det manger ekstremt mye militær realisme. noe som gjør at jeg sitter å irriterer meg mye av tiden, folka løper rundt som høner med avkappa hode. og til slutt gadd jeg ikke se på det som skjedde i statene da det var så ektremt forutsigbart. ser på dette som er serie steven bachco(sp) har laget for at sønnen hans ikke skal gå arbeidsledig.. Lenke til kommentar
8ball Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Var ikke helt overbevist til å begynne med jeg heller, men jeg ble omvendt etter 3-4 episoder. Artig å se krigsdrama fra annet enn WW2 og Vietnam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå