El_PoLLa Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 hvilket spill har best grafikk idag og bruker gf3 eller gf4 teknologi? ha helst med link til ett sted og laste ned demo av spillet. Lenke til kommentar
XiouLaKonZei Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 http://www.3dgamers.com/dl/games/noonelive...teaser.exe.html Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Per dags dato av de spillene som er ute så synes jeg Wolfenstein er det som ser best ut , men jeg har jo ikke spilt alle spillene da. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Soldier of fortune II. Helt sinnsykt bra grafikk, og en detaljrikdom jeg ikke har sett maken til. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Noe av utegrafikken og naturen i SOF2 er fantastisk, terrenget i Morrowind er også minst like bra. Ellers er jo MOHAA sin grafikk god, men det er mange spill jeg ikke har spillt... :smile: På PS2; av de spillene jeg har spillt så syntes jeg MGS2 har den beste grafikken, den er helt fantastisk, elsker den! Det første jeg la merke til ved den grafikken, var håret til personene og vanneffektene. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 aquanox og soldier of fortune 2? jeg får teste de :smile: rtcw gidder jeg ikke installere, jeg synes orginale wolfenstein3d er gøyere. quake1 med tenebrae mod har ganske god grafikk, tror det er få som overgår den. spill soldat alle sammen :smile:! Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 når jeg har lasta soldat og skal spille det kommer de et sånt ikon jeg ikke kan åpne (et ark) Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 når jeg har lasta soldat og skal spille det kommer de et sånt ilon jeg ikke kan åpne (et ark) Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Battlefield 1942 har veldig bra grafikk da, spesielt vann og sånt, texturer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå