Ueland Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Da har vi fått ordnet opp i søkemotoren slik at den nå tillater søk på ord som inenholder 3 tegn. Eventuelle problemer med det kan tas i denne tråden. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Men hvis jeg for eksempel vil bruke "AND", "OR" eller "NOT". (Noe jeg aldri bruker men..) Vil det virke da? Eller er det tatt bort? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Som det står på hjelpesiden så bruker du + for de ordene du vil ha med, og - for de ordene du ikke vil ha med. samt " " for å søke etter en hel frase. For eksempel, skal du finne alle postene som inneholder "ueland" og "amd" skriver du +ueland +amd Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ok, skjønner.. Var vel det jeg tenkte meg. Var bare for lat til å sjekke jeg vet du.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Takk og pris for det... var dritt lei av å ikke finne en dritt når jeg skulle søke på ord med 3 bokstaver Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kjempeflott! Bra at det gikk så fort. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Jeg tror ikke det går går an å søke etter javascript. Kan det stemme? Endret 31. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 En eller flere av dine søkeord hadde færre ennw 4 tegn, eller du søkte på ord som ikke er tillatt som f.eks 'html' og 'img'. Vennligst prøv igjen. HÆ? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 En eller flere av dine søkeord hadde færre ennw 4 tegn, eller du søkte på ord som ikke er tillatt som f.eks 'html' og 'img'. Vennligst prøv igjen. HÆ? 5140676[/snapback] Ja why? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Det kommer bare av at det står feil i feilmeldingen, regner med å få rettet det snart;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå