MyBigMouth Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) For 5 timer siden var jeg på Start stadion å så Start tape. Dette er ikke så vikitg, for start har bare seg selv å takke. Derimot går mine følelser til Dagfinn Enerly som etter 7 minutter av første omgang gikk ned for telling. Jeg trodde først han bare hadde fått en kakk i hodet og besvimt, men fant fort ut det var noe annet. Det gikk etterpå rykter om at han hadde svelgt tungen, men jeg fikk til slutt vite at han hadde brukket nakken. Dette ødela egentlig dagen min fullstendig. Det verste er egentlig det at folk rundt meg sto å skreik "kom deg opp din jævel". Synes de bør tenke igjennom dette en gang til, for sånn kan du ikke oppføre deg. Han lå livløs på bakken. Han lå lissom ikke å holdt seg for ankelen mens han sutret om gult kort. Jeg håper så inderlig at Enerly kommer seg. For det å frarøve en person sin største lidenskap er så utrolig urettferdig. Mine tanker går også til familie og venner. For som sagt, dette var utrolig urettferdig! Endret 29. oktober 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jøss, brakk han nakken der? Når de snakket om det i 4-4-2, sa de bare at det var en nakkeskade, som ikke på langt nær var så alvorlig som å brekke nakken. De snakket om at han kanskje kom til å minste kampen mot Tsjekkia, men hvis en brekker nakken er vel alt av fotball og bevegelse over? Det at folk roper er vel egentlig helt normalt på fotballkamp, uansett hva som skjer så er det noen som vil ha spillet igang så fort som mulig, og det å rope er da en "effektiv" måte å bevise ditt standpunkt. Men tror de fleste som klagde på han angrer etter at de får høre hva som har skjedd. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg stod faktisk så nærme det er mulig å stå ambulansen, skjønte ikke at han hadde brukket nakken, trodde bare han hadde vondt og lå stille, for så han blunket og slikt, tenkte han bare var redd for nakken selv... Tragisk hvis det går galt! STÅ PÅ DAGFINN! Helt dritt å høre at folk buer osv. for sånt, men de fleste angrer nok etterpå så det er sikkert greit. Selvom jeg selv ikke er en person som buer før jeg vet om noe er spilling eller ikke. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 - Dagfinn pådro seg brudd i nakken. Han har lite førlighet fra nakken og ned. I verste fall får han varige lammelser, men han kan også bli 100 prosent frisk, sa Fredrikstads fysioterapeut Erik Strøm til NTB lørdag kveld. Tragisk om han ikke kommer tilbake til fotballen. Men jeg tror og håper det går bra! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Håper virkelig det går bra med han. Ufattelig trist om han ikke kommer tilbake til fotballen. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Huff, skummel sak. Noen som har video/bilder av hendelsen? Gikk glipp av det. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 VG.no sitt bilde er det eneste jeg har sett av det. og det ser ikke godt ut. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 VG.no sitt bilde er det eneste jeg har sett av det. og det ser ikke godt ut. 5080368[/snapback] Han får rett og slett rompa til medspiller over hodet i en slags sittende posisjon, noe som resulterer i at nakken blir rykket hardt bakover, og det forundrer meg ikke at han knakk den. Så filmen på NRK i går kveld... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dette er så utrolig kjipt. Dagfinn var læreren min på grunnskolen. Han er en kjernekar og utrolig bra i fotball og.. Kjipt at han er så utrolig uheldig når det gjelder skader. Dette er bare helt utrolig... Håper det går bra med han Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Han har blitt operert nå likevel. Håper alt har gått bra, så han blir frisk =/ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Helt tragisk! Håper virkelig han kommer seg på beina igjen, og får fortsatt karrieren! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Håper han kommer seg 100%, han er en utrolig bra kar! Dårlige start supportere. Hver å en burde få seg en smekk! Hvorfor skulle han filme eller sutre seg til kort når han ble dunket ned av en spiller på samme lag? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 http://dagfinn.trylleblyant.com/ Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Veldig trist, håper han kommer tilbake til fotballen. Vondt å tenke på, at man kan bli så skadet av fotball. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Håper han kommer seg 100%, han er en utrolig bra kar! Dårlige start supportere. Hver å en burde få seg en smekk! Hvorfor skulle han filme eller sutre seg til kort når han ble dunket ned av en spiller på samme lag? 5087167[/snapback] Du tenker på at Start-supporterne pep på han når han lå nede? Vel, de kan vel egentlig ikke klandres, de kunne ikke vite hvor alvorlig det var, og de fleste av dem så sikkert ikke situasjonen ordentlig. Er sikker på at mange av dem angrer nå. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg håper inderlig dette vil gå bra for Dagfinn Enerly! God Bedring! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Du tenker på at Start-supporterne pep på han når han lå nede? Vel, de kan vel egentlig ikke klandres, de kunne ikke vite hvor alvorlig det var, og de fleste av dem så sikkert ikke situasjonen ordentlig. Er sikker på at mange av dem angrer nå. 5091603[/snapback] Vel når noen på fotballbanen ligger helt 100% stille på ryggen så er det jo tegn som tyder på at noe er riv ruskende galt. Men greit nok, jeg ser egentlig ingen grunn til å kritisere noen for det nå. Det viktigste er at Degfinn Enerly kommer på bena igjen snart! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ja, trist at dette skjer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 lage litt liv her igjen Syns det er veldig trist det som skjedde med Dagfinn. Men jeg reagerer sterkt på en ting. Det finnes i dag mange i norge som har samme skader som han fikk igjennom den fotball kampen. Som får null niks oppmerksom het, null nisk støtte. Så når en fotball spiller blir skadet så blir det innsamlingsaksjon, fotball kamper hvor pengene går til en spiller som faktisk allerede tjener ganske OK, og får en støtte fra staten som det faktisk går ann å leve på. Hva med å gi de pengene til en organisasjon som hjelper personer med en slik skade? Håper virkelig Daginn Enerly gir pengene videre Men uansett, håper selvfølelig at Dagfinn kommer seg på beina igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå