bonna_forre Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Heisann Jeg prøver å spille av Napoelon Dynamite i Windows Media Player men da komme denne meldingen opp: This disc is not formated to play in this region". Hva i all verden skal jeg gjøre.. Napoelon Dynamite mappa er "bygd opp av" flere media filer.. Er liksom en hel dvd.. Og da jeg prøver å spille den av i Vlc så går det.. men da blir bare den bestemte filen jeg trykket på spilt av.. Ikke hele filmen som i mediaplayer.. Hva skal jeg gjøre for å få den til å bli spilt av skikkelig?? Alle svar mottas med takk=) Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Du kan jo lage et image av mappa og mounte det med Daemon Tools. Da kommer imaget opp som om du skulle ha satt en DVD i pc'en, altså det ser ut som om i stasjon X står Film X, og du kan spille av hele DVD'en med VLC. Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Hvordan lager jeg et image av mappa?? Ellers forstår jeg hva du mener.. Har DAEMON Tools:) Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Hvis du har Nero, lager du et image ved å gjøre alt som du gjør som vanlig når du brenner en DVD (velger filene i mappa du skal brenne), bare at når du skal brenne DVD-en velger du "Image Recorder", istedet for DVD-brenneren. Du vil så få opp en dialog som spør om hvor du vil lagre imaget. Hvis du ikke har Nero finner du sikkert et program her som kan gjøre jobben for deg: http://www.google.no/search?q=image+creator Edit: La til litt ekstra Endret 31. oktober 2005 av Anderssb Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 om jeg ikke tar feil, kan du bruke VLC-player...og spille direkte av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå