erlnico Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei. Eg har prøvd å instalere windows xp sp1 på ein 80GB harddisk. Det som skjer at når eg har klart å boote cden og kommet forbi "kontrollerer maskinvaren" så bare stopper den (svart skjerm) den står slik i hverfall 30min. Eg har også prøvd cden på ein anna maskin og her virker den heilt fint. Maskinvaren i maskinen er : Hovedkort : Abit NF-7 V2 Skjermkort : Geforce 5600FX 128MB RAM RAM : Twinmos 1024 DDR-RAM 333Mhz HD : Wester Digital 80GB Caviar Prosessor : AMD Athlon 2500+ Barton Er det nokon der som har eit forslag om kva som kan være gale? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er maskinen ustabil? Har du prøvd en annen harddisk? Du kan prøve noen diagnoseprogrammer fra Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Harddisken virket i hvertfall tidlegare... Trur ikkje det er den som er røket nei. Finnes det andre ting som kan være feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå