Scortech Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Begynner å bli temmelig lei av den så kalte søkefunksjonen her i hardware.no Den funker så og si ikke i det hele tatt.95% av gangene når jeg søker etter noe så virker det ikke, Uansett hvor langt eller kort navn jeg søker etter.Og når søkefunksjonen virker så finner den topics som jeg ikke i det hele tatt har søkt etter.Søke funksjonen i hardware.no er en dårlig spøk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Vi er fullstendig klar over den "feilen" og den vil bli fikset når vi har mulighet for å få ordnet det. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Vi er fullstendig klar over den "feilen" og den vil bli fikset når vi har mulighet for å få ordnet det. hmm.Denne "feilen" har vært der siden jeg registrerte meg her. Hvor lang tid tar det å fikse noe sånt?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Vi er fullstendig klar over den "feilen" og den vil bli fikset når vi har mulighet for å få ordnet det. hmm.Denne "feilen" har vært der siden jeg registrerte meg her. Hvor lang tid tar det å fikse noe sånt?? 5077975[/snapback] Det tok 40 minutter for å være korrekt, for nå var det ordnet, så var det å få ordnet de 100 andre tingene som "kun" tar 40 minutter hver.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg