herzeleid Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Som dere kanskje skjønner av tittelen har jeg det problemet at jeg ikke får koblet til servere og heller ikke funnet flere enn et par små. dette skjer bare noen ganger og internett fungere selv om jeg ikke finner/får koblet meg til servere. noen ideer? Lenke til kommentar
smh Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 På kva måte er det du ikkje får koblet til serverne? Og kva servere er det? *nix/ Windows osv .... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Variere i type men noen ganger finner jeg ikke servere i det hele tatt mens andre ganger kommer jeg inn og så spretter pingen opp til 800 og andre ganger der igjen så funker det perfekt og jeg har ping på ca. 20 i dod:source. Lenke til kommentar
smh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er det interne servere, eller internett servere? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 sånne man spiller spill på, servere på steam fks. Lenke til kommentar
smh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Då må eg melde pass. Speler ikkje, og veit ikkje kva protokoll og så vidare steam og andre spill servere kjører på. Så eg kan nok ikkje hjelpe deg der. Med mindre det er andre problemer som oppstår samtidig med tanke på internett forbindelse osv... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 merker at jeg får tregere internett nå dete hender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå