laseng Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg fikk til noe genialt, jeg prøvde å åpne en exe fil i notepad og trykka tilfeldigvis åpne alle exe filer i notepad, og nå, ja åpner alt av filer seg bare i notepad, bare flaks at internett explorer ikke gjorde det. Også når jeg starter maskinen åpner det meste seg i notepad og jeg får en shitload med notepads greier over skjermen, ja det er klønete men hvordan får jeg det tilbake igjen, hehe. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Klapp klapp. I Windows XP er det noe recovery-greier. Du kan sikkert fikse det i "regedit". Finn mappen "HKEY_CLASSES_ROOT" og "exefile". I denne mappa skal det ligge følgende: (Standard) REG_SZ Program EditFlags REG_BINARY 38 07 00 00 InfoTip REG_SZ prop:FileDescription;Company;FileVersion;Create;Size TitleInfo REG_SZ prop:FileDescription;Company;FileVersion Hvis det ikke hjelper, så tror jeg jeg må sende en kopi av alle undermappene til deg. Lenke til kommentar
laseng Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Klapp klapp. I Windows XP er det noe recovery-greier. Du kan sikkert fikse det i "regedit". Finn mappen "HKEY_CLASSES_ROOT" og "exefile". I denne mappa skal det ligge følgende: (Standard) REG_SZ Program EditFlags REG_BINARY 38 07 00 00 InfoTip REG_SZ prop:FileDescription;Company;FileVersion;Create;Size TitleInfo REG_SZ prop:FileDescription;Company;FileVersion Hvis det ikke hjelper, så tror jeg jeg må sende en kopi av alle undermappene til deg. 5077883[/snapback] Uhm, regedit åpner seg også i notepad. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Åpne Windows Utforsker>verktøy>mappealternativer>filtyper, der kan du endre og slette hva de forskjellige programmene åpnes i. Endret 30. oktober 2005 av ghbing Lenke til kommentar
laseng Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Åpne Windows Utforsker>verktøy>mappealternativer>filtyper,der kan du endre og slette hva de forskjellige programmene åpnes i. 5079866[/snapback] Tusen takk, nå funker alt igjen hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå