Løve Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er det noen måte jeg kan ha to Ventrilo versjoner installert på en gang? Har servere som bruker forskjellige versjoner, og er tungvint å av installere VT hver gang jeg skal bruke en annen server med en annen versjon. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har installert både gamle ventrilo, og nyeste ventrilo. Funker fint hos meg. Velg at du installerer nyeste ventrilo i en mappe som du kan kalle for "Ventrilo2" f.eks. Eneste som jeg har merket noe kluss med å ha begge versjonene installert, er at hvis du har brukt gamle ventrilo, og skal bruke nye, for så å bruke den gamle igjen, så er passordene på rommet du har vært på (Hvis det er passord beskyttet rom) borte. Du må med andre ord skrive det inn igjen på nytt. Men bortsett fra det, så har det fungert helt fint hos meg. Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Er det noen måte jeg kan ha to Ventrilo versjoner installert på en gang? Har servere som bruker forskjellige versjoner, og er tungvint å av installere VT hver gang jeg skal bruke en annen server med en annen versjon. 5077609[/snapback] last ned Ventrilo Mix 0.5 du..... så ordne da seg nok då får du med både versjon 2.1.4 og 2.2.0 og 2.3.0 Endret 30. oktober 2005 av Bjarten90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå