Tha_Zaynt Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hva mangler, hva bør ikke være med. Hva er bra/dårlig. EDIT: Noe gikk galt med opplastninga av bildet. fiksa nå Endret 29. oktober 2005 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hadde vært noe med en link, kanskje? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 "Alle rettigheter reservert" Er ikke det mest for restauranter og kafeer osv? Tenker på alkholservering. I hvert fall er det totalt unødvendig i og med at det ikke er lov å kopiere uansett om du har sagt det eller ikke.. Men sida så jo slettes ikke så værst ut. Litt kjipt at vi ikke får se koden da, det som er artih. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 En ting jeg reagerer på: Kantete "runde kanter". Skjønner? Ellers helt fin =) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg reagerer også på de "kantete "runde kanter", som uranus nevner. Men ellers, helt grei side. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 bra, stå på. du må nok fylle sida di med endel ting... Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 jeg reagerte på at highlighten på disse røde elementene er kuttet rett av mens selve formen er buet. ville gjort highlighten buete også for å få en mere 3d glossy følelse. hvis du skjønner... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Er jeg helt på villspor, eller er dette en template. Så slik ut på den teksten på siden... Jeg har sikkert helt feil, menne HVIS det skulle være template; hvor fant du det? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Den teksten er bare for at folka skal se hvordan den ser ut med tekst og alt! Hvis du skriver noe som:"Test, test, test osv..." blir det ofte litt "firkantet"... Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har sikkert helt feil, menne HVIS det skulle være template; hvor fant du det? 5086014[/snapback] ta en titt på en av disse sidene. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Russeluen er tydelig klippet ut av et annet bilde. Skriften i headeren er kanskje ikke den beste. Bytt ut "Du er her: Hovedsiden >> Nyheter" med "Du er her: Hovedsiden » Nyheter" "Copyright" eksisterer ikke i norge. Om du absolutt skal skrive noe der kan du skrive noe slikt som "Alt innhold er beskyttet av norsk lov om opphavsrett" Noen av de runde kantene er "hakkete". I menyen er det bra. Hvordan skal menyen se ut? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Dette var jo egentlig veldig bra! Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Takk for kritikken så langt. Jeg ser at en del reagerer på de hakkete avrundede kantene. Jeg har også lagt merke til det, men vet ikke helt hvordan jeg skal fikse dette. Skal prøve though. Copyright er fjernet og erstattet med hvem som har utviklet siden osv. Skrifttypen er den jeg har funnet httil som jeg synes passer best, men jeg kan jo se meg rundt etter andre alternativer...forslag på type? Når det gjelder menyen er jeg ikke sikker på hvordan den skal se ut når den er ferdig. Hvilken rollovereffekt jeg skal bruke, om jeg skal ha bullets eller piler osv. Noen forslag på denne fronten? Setter pris at folk gidder å lire utav seg noen ord om hva som er bra og ikke, det er jo tross alt brukerens oppfatning av siden som teller. Jeg kommer ikke til å presentere noe mer enn en fisk før jeg har bestemt meg for hvordan layoten i sin helhet skal se ut. Det vil bli masse ekstraarbeid hvis jeg plutselig ombestemmer meg midt i kodingen. Når det gjelder glasseffekten er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal få den mer "glossy" eller troverdig. Setter også pris på forslag til dette. Helt til slutt: Nei dette er ikke en template. Lenke til kommentar
JV Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Om du avrunder hjørnene der det går fra "mørkrød" til "lysrød" litt vil det kanskje se bedre ut... tror det var det han mente med den "glossy" delen... jeg synes siden ser super ut jeg! keep it up... Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Nå har jeg gjort noen forandringer: 1. tatt bort copyright tingen 2. fiksa litt på hjørnene fårr å få de til å virke mindre "taggete" (vet ikke om jeg har lykkes helt) 3. laget litt annerledes header med litt mer "plastglossy" stil 4. eksperimentert med andre fonts Hva synes folket? Er det verre en før, eller et steg i riktig retning? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Nye fonten var ikke noe særlig. Den gamle var bedre, om du bare endrer footerteksten og fikser hjørnene på den. Menyen ble for langt ned på den nye, ellers var den grei. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 synes det ble bedre jeg, likte headern bedre nå, synes det er bra at meny boksen kommer på linje med teksten, men synes du også burde venstrejustere "du er her..." på linje med menyboksen. fonten passer jo forsåvidt til formålet. er jo litt "russ", men finnes sikkert mange andre som kan funke bra også så du kan jo eksperimentere litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå