DanielTL Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Vel, ett nytt år, ett nytt Tony Hawk spill. I år er det American Wasteland som står for tur, hvor det ikke lengre er "brett", men en eneste stor by, nemlig L.A. Men spørsmålet mitt er altså: Dette nye spillet høres ganske stort ut, er det da bare for XBox 360, Playstation 3 etc? Eller vil det komme ut for de eldre konsollene, som PS2 og XBox og Gamecube? takker for alle vennlige svar PS: Hvis dette er feilpostet (noe jeg mener det ikke er ) så ber jeg at den blir slettet eller flyttet til den rette kategorien. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Spelet skal kome på følgande konsoller: xbox 360, xbox, ps2 og gamecube. Bare eit lite tips, vist du søker etter heile eller deler av ein speltittel i gamer.no sin søkemotor, så vil du finne ut kva for nokre konsoller eit spel kjem ut på. Du vil og finne anna informasjon som til dømes utgivelsedatoen. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Spelet skal kome på følgande konsoller: xbox 360, xbox, ps2 og gamecube. Bare eit lite tips, vist du søker etter heile eller deler av ein speltittel i gamer.no sin søkemotor, så vil du finne ut kva for nokre konsoller eit spel kjem ut på. Du vil og finne anna informasjon som til dømes utgivelsedatoen. 5077989[/snapback] Spillet kommer også til PC. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Spelet skal kome på følgande konsoller: xbox 360, xbox, ps2 og gamecube. Bare eit lite tips, vist du søker etter heile eller deler av ein speltittel i gamer.no sin søkemotor, så vil du finne ut kva for nokre konsoller eit spel kjem ut på. Du vil og finne anna informasjon som til dømes utgivelsedatoen. 5077989[/snapback] Yay, da vet jeg hva som skal stå på ønskelisten til jul! og takk for tipset, skal prøves! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Spelet skal kome på følgande konsoller: xbox 360, xbox, ps2 og gamecube. Bare eit lite tips, vist du søker etter heile eller deler av ein speltittel i gamer.no sin søkemotor, så vil du finne ut kva for nokre konsoller eit spel kjem ut på. Du vil og finne anna informasjon som til dømes utgivelsedatoen. 5077989[/snapback] THAW til PC bør legges til listen isåfall. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 THAW til PC bør legges til listen isåfall. 5079600[/snapback] Er du sikker på at det kjem på PC? Eg har sett litt rundt på verdsveven, og nokre plassar så står det, som du seier, at det kjem på PC, men på Activision sine sider står det ikkje noko om at det kjem på PC. Alle (?) dei tidlegare Tony Hawk spela har komt på PC, så det er rart vist dette ikkje gjer det. Men ein skulle tru at sidene til Activision var så pass oppdaterte at dei veit kva for nokre konsollar spela kjem ut på. http://www.activision.com/en_US/game_speci...e361631d39.html Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 American Wasteland tl PC er release 6. desember i usa. Dere finner det her http://www.tothegame.com/game.asp?id=4767 en side som har litt mer komplette lister enn gamer.no sine releaseoppføringer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Eg såg det, men det var bare litt rart at det ikkje sto noko om det på Activision sine sider. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Eg såg det, men det var bare litt rart at det ikkje sto noko om det på Activision sine sider. 5080356[/snapback] THAW for PC AnnouncedSaturday, October 29, 21:39 | slateman I missed this one, somehow. Credit will go to thugXonline as it's where I read the info first! Tony Hawk's American Wasteland will be heading to the PC later this year! Aspyr will be handling the port, scheduled for a December release. The company worked on the Mac versions of THPS 2, THPS 3 and THPS 4 as well as the PC version of the latter. No details are known, but given the history, we're probably looking at a direct translation. I wouldn't expect any major changes or additions. We'll see in a little over a month! Står også på Gamershell.com: http://gamershell.com/news/25489.html Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 THAW er helt greit, mye det samme som før... Starter du en classic mode, er det som det alltid har vært, score, combo, s.k.a.t.e, tape osv, som skal gjøres på hvert brett, i storymode skal du utføre div oppdrag og her starter du på et forholdsvis lite brett (hollywood) Har ikke spillt storymode så lenge enda, så vet ikke om "byen" utvider seg ettervert, eller om det kommer nye brett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå