Gå til innhold

BF2 film: Extreme BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det kommer tydelig frem at dere har skills i dette spillet, men det er etter min mening mangel på god redigering her. Filmen er jo kjedelig! Selvom det er stilige ting dere gjør, blir ikke alt bedre av slow-motion. Det blir bare kjedelig. Filmen kunne vært mye kortere, og mye bedre. I tillegg kunne jo ting dere gjør passet bedre til musikken.

 

Håper ikke dette høres for belærende ut, mener det som konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar
laster den ned nå, men fydda... hvor mange timer har du tilbrakt foran bf?

5077623[/snapback]

 

 

Ehhh, bare 275 timer :whistle:

5077642[/snapback]

 

ikke ta dette personlig, eller jo ta det personlig... kast pc'n og finn deg en dame... :)

5077730[/snapback]

 

 

275 timer er jo ikke så forferdelig mye. Løp inn til de i WoW-avdelingen og spør hvor mye de spiller :!: Jeg har nå ivertfall sittet 300 timer med wow :D

Lenke til kommentar
Vel, det kommer tydelig frem at dere har skills i dette spillet, men det er etter min mening mangel på god redigering her. Filmen er jo kjedelig! Selvom det er stilige ting dere gjør, blir ikke alt bedre av slow-motion. Det blir bare kjedelig. Filmen kunne vært mye kortere, og mye bedre. I tillegg kunne jo ting dere gjør passet bedre til musikken.

 

Håper ikke dette høres for belærende ut, mener det som konstruktiv kritikk.

5078528[/snapback]

Det er slik kretikk vi ønske :yes: for og kunne forbedre oss til neste gang vi lager film (dette er er den første skikkelige bf2 filmen vi har laget).

 

PS: Husk og fortell hva du synest om filmen

Endret av sogasg
Lenke til kommentar

Huh? Her trodde jeg at dere var flinke og hadde brukt et koselig format som XviD men så finner jeg ut at det er faktisk en WMV fil renamet til .AVI.

 

EDIT:

Flau musikk - Check

Mye slow motion - Check

Billige effekter - Check

Rulletekst som ingen egentlig bryr seg om - Check

 

Jepp, dette er en fragmovie.

 

Neida, bare mobber litt jeg. Som Zlimy sier er egentlig ikke slow motion så spennende dersom du ser hele klippet i det.

Og helikopterflyvingen var kul, mer av det til neste gang :D

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Har sett filmen (iaf det jeg så før jeg gikk lei) og har et par kommentarer:

 

- Ganske uorginal, alle stuntsa dere gjorde har allerede blitt gjort. Ikke at de ikke er dyktig utført, men fortsatt uorginalt.

- Redigeringa var rett og slett håpløs. Filmen ble kanskje 2 min for lang ved å ha all denne "paninga" (altså snurring rundt fly/heli) i slow-mo (dette har blitt sagt før, men likevell).

- C4 stuntinga var kjedlig og uorginal den òg.

 

Men fortsett å lage filmer, er bare slik en blir bedre - lære av sine feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...