blikkbert Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Det hadde vært artig å se folk legge ut høyttalerne de har bygd... Jeg har selv laget en høyttaler, et element på hver sin side. Det ble fullført, men ikke akkurat bra (greit). Jeg skal begynne med et nytt prosjekt. Er det noen som vet åssen elementer jeg må har i en kasse som er H=40cm B=25cm D=20cm Ikke den som er under her Endret 18. desember 2005 av Albert89 Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 hm.. snodig konstruksjon. hvorfor i all verden valgte du å ha et element på hver side? og har du bare bygd en slik? Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 det var jo et skole prosjekt... første gang jeg lage en også, så jeg er enig i at det var en snodig konstruksjon Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 hehe, ja ville nok satset på en litt mere normal konstruksjon neste gang. og to høyttalere er kjekt med mindre du er veldig glad i mono da. siden du har nytt prosjekt på gang så kan du jo lese denne guiden om hvordan legge finer for en flott finish. også, konstruer kasse etter elementer og ikke omvendt. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 jeg holder på med neste prosjekt. to kasser med ET element i hver... elementene koster sånn ca 600kr har fått hjelp av noen og har skaffet riktige elementer til riktig kasse. legger den ut når den er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå