Gå til innhold

Stabilt alternativ til BitTorrent (4.1.6)?


hemo

Anbefalte innlegg

Eg har testa ut BitTorent Beta Release (4.1.6) og er ganske godt nøgd...

..men når eg laster ned fem eller fleir ting, så har programmet ein tendens til å krasje.

 

1 - Bør eg gå vekk frå betaen og heller bruka 4.0.4 i staden?

 

2 - Finnes det andre trackerless torrentklientar som er meir stabile enn BitTorent 4.1.6?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TorrentStorm er blokket fra mange store torrent-sider bare så det er sagt.

5078643[/snapback]

 

Det er vel en sannhet med modifikasjoner....

 

Detter er sakset fra en av de større trackerene

May I use any bittorrent client?

 

Yes. The tracker now updates the stats correctly for all bittorrent clients. However, we still recommend that you avoid the following clients:

 

. BitTorrent++,

. Nova Torrent,

. TorrentStorm.

 

These clients do not report correctly to the tracker when canceling/finishing a torrent session. If you use them then a few MB may not be counted towards the stats near the end, and torrents may still be listed in your profile for some time after you have closed the client.

 

Also, clients in alpha or beta version should be avoided.

 

 

De anbefaler ikke å bruke Torrentstorm, men den er altså ikke blokket.

 

Det går helt fin an å bruke den

Lenke til kommentar

Hmm... er det kanskje ingen som bruker BitTorrent-klienten?

 

Ut i fra poster her, ser det ut til at det blei flest tips mot BirComet.

På enkelte nettsider ser eg at dei har lenke til "Azureus magnet link" ved sida av lenka til sjølve .torrent'en.

 

..men kanskje BirComet likevel er den ein skal prøva å bruka (når ein ikkje vil eksperimentera med ulike klientprogram).

Lenke til kommentar

Hvorfor synes så mange at Azureaus er "helt klart best"? Med mindre man laster opp mye egne torrents, og liker den litt fine GUI'en, så kan jeg ikke helt se hva som er så fantastisk med det? Jeg bruker BitTornado, og er storfornøyd. Bruker mindre minne, er stabilt, gjør jobben på en super måte. Og ja, jeg laster _mye_ torrents (stort sett 24/7). Håper på en oppklaring. :)

 

Edit: ...Leif... *sukk*

Endret av Slettetavmeg
Lenke til kommentar

for meg så er det brukervennligheten og GUI'n som til syvende og sist gjør at jeg alltid trekker tilbake til azureus. stabilt er det også. minuset for meg var at det trakk mye minne, men nå som jeg har 2gb minne i maskinen så bryr jeg meg strengt tatt ikke om det lengre. :wee:

 

azureus har alt i mine øyne, avanserte innstillinger og enkelt brukergrensesnitt.

 

edit: BitTornado, får man ikke et vindu pr torrent da? det var noe som irriterte meg grenseløst når jeg tok en runde og testet andre torrentprogram. rimelig unødvendig og lite oversiktelig eller brukervennlig i mine øyne. BitComet var vel det alternativet som jeg ville plassert på en nr2, men hadde problemer med å laste ned fra endel sider med det så det ble droppa pga av ustabiliteten.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Kan ikke se hva som er så fantastisk med Azereus jeg heller. Akkurat nå bruker jeg ABC og synes den er enkel og grei å bruke.

5083977[/snapback]

 

så fantastisk er det vel ikke, men ettersom det har alt så ser jeg ingen grunn til og bytte. jeg har enda ikke funnet noe torrent program som har alle funksjonene, brukervennligheten og GUI'n til azureus.

Lenke til kommentar

Ser det er mange som skriver her at Azereus er den beste, greit nok at folk mener det, men hvorfor synes folk at den er den beste?

 

Det er mange har "**** er best, fordi jeg bruker den" holdningen, uten egentlig å ha noen annen grunn.

 

Jeg har alle funksjonene jeg trenger i den klienten jeg bruker, og trneger ikke drøssevis med avanserte instillinger. Det er en hel masse instillinger i ABC også, men det eneste jeg har gjort er å åpne portene.

 

 

Skal jo sies at jeg likte torrenstorm også, men den hadde litt problemer med å oppdatere seg hos trackeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...