Little Joey Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Sitter her med en 40GB ipod og funderer på hvor mye jeg egentlig kan selge den for? Usikker på hvor gammel den er. Har forøvrig ingen defekter. Noen stakkars riper på baken.. slik som har kommet av å ha ligget litt her å litt der. Batterilevetiden er det heller ingenting å utsette på. trenger en "åpenbaring" for hvor mye jeg kan selge den for. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 tja, 70% av dagens nypris er vel ingen dårlig pris for noen parter.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 selg den for 200 så kjøper jeg den! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Har de fikset det problemet som var for lenge siden med batterier som ebber ut etter et år eller to? I allefall, 70% virker litt mye uansett, jeg ville sagt 50-60% maks. Edit: Jeg har veldig lyst på en selv, men ville ikke gidd mer enn 30-40% av nypris, men så er jeg litt skeptisk til brukte mp3-spillere. Endret 29. oktober 2005 av Daehli Lenke til kommentar
Little Joey Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Ziron: hehe..viss du gidder å vente et tiår. Daehli: Er selv ikke helt oppdatert på fronten m/ de batteriene som streiker etter to år. Sjekka på komplett etter dagens nypris. Fant en 20 GB ipod, med en nypris på 2395,- 60GB går for 3195. Da har jeg iallfall funnet meg to verdier, skal se om jeg ikke kan finne en pris midt i mellom. 60% av dagens nypris, burde vel være akseptabelt. Endret 29. oktober 2005 av Little Joey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå