Damination Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 hallois ! sitter her nå med et guardian gaming case som er rimelige lite får min nye vannkjøling har dog bare vannkjølt cpu men etter jul blir vell også gpu vannkjølt ! jeg så meg litt om her å der i går å fant noe som ble kalt Thermaltake Circle ! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306432&cks=PRL det virker lovende med tanke på størelsen ! lurer på hva dere mener om dette kabinette ? med tanke på at jeg skal ha plass tenker jeg på noe i denne størelsen ! noen som har erfaringer med detta kabinette ? Mvh Thomas Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Google litt du så finner du sikkert tester av det! jeg har selv TT armor og det tror jeg du kommer til å få mer enn nok plass i hvis du har lyst til å tenke på et annet kabinett Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har Sharkoon Silvation. De har akkurat samme innmat og jeg er veldig fornøyd. Det er litt høyere enn andre kabinetter, men ikke sånn at det er skjemmende. Er også Veldig gode temeraturer i kabinettet (i forholdt til Chieftech Dragon som eg hadde før.) Lett å holde det ryddigt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå