pærs0n Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Har bestillt meg Koolance vannkjøling nå! Gleder meg som en liten unge til jeg får det, men jeg har et par små spørsmål.. 1. Kabinettet jeg får kommer uten PSU.. Jeg har fått tilbud på 350W og 430W Enermax PSU eller 340W Chieftec PSU.. Hvilke av disse bør jeg velge? vil ikke betale mere enn nødvendig, men hvis det er nødvendig betaler jeg det 2. Trur dere det funker med Peltier på chipset og skjermkort?? hvor stort i såfall? 3. Har dere noen linker til modda Koolance kabinetter? 4. Noen linker til fete tester av kabinettet? Har allerede lest de hos Hardocp, Tommys Hardware Guide, Swedish overklokking og overclocking.com ... hilsen pærs0n Lenke til kommentar
Noty Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Har oxo bestilt koolance med hd+vga+mb kjøling. endelig skal min tordenfugl på 1400@1575 få fortjent kjøling. (fsb 150) skal bruke chieftech 340w psu som står i et dragon fulltower. koolance anbefaler ikke peltier. Lenke til kommentar
pærs0n Skrevet 1. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2001 Nei, det var det Kim fra OiK sa også.. At Peltier ikke var anbefalt altså... Jeg betstillte "bare" Koolance + vga + chipset :smile: Sitter på en tordenfugl 1,33ghz som skal begynne å svette litt snart Bestillte du fra OiK? Hvordan likte du servicen der? Må si at de virker som en grei gjeng, ser ut som om de har lagt seg på samme linje som MP, kunden først!! Siden det kom til å gå ca. 1 uke før de fikk Koolance på lager spurte jeg om han kunne sende den med ekspresspakke til Oslo slik at jeg hadde den dagen etter at oik fikk den inn... han svarte at det var mulig, men porton blei jo for faen på 400 spenn eller no.. jeg skreiv tilbake at det ikke var aktuellt. Jeg fikk som svar at han skulle innover til Oslo tirsdag 11. så han kunne komme innom med sakene hvis jeg ønsket det.. Det ville jeg jo selvsagt!!!! han kunne gjøre det gratis osså så jeg slipper 200 kr i porto :smile: ikke dårlig ass... Lenke til kommentar
Noty Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 bestilte fra oik servicen er upåklagelig:) er ikke hjemme når jeg får godsakene :sad: gleder meg som en onge til å åpne pakken den 24.12.01 kommer hjem på julaften:) ble lovet at hele greia skulle komme den 18.12.01 eller tidligere :smile: asus a7m266 tordenfugl 1400@1575 150 fsb 512 ddr hercules 3dprophet2 64ddr hercules game theater xp cs er livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå