Guybrush Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei, er på utkikk etter et kamera som gir mest for pengene i prisklassen 2000 +/- 500. Jeg vil ha mest mulig zoom, og kameraet kan gjerne være så lite som mulig. (trenger heller ikke å være splitter nytt) Noen som har noen gode tips til meg? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Så lite som mulig og mest mulig zoom er egentlig en selvmotsigelse da mye zoom tar plass. Det blir også en del dyrere med mer zoom enn vanlig (3x zoom). Men mulig du finner et brukt kamera med mye zoom til rundt 2000, men du må nok opp ett hakk i størrelse enn de minste kameraene. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Ja, jeg vet jo at det på en måte er en selvmotsigelse. Men det jeg mente var så lite som mulig med mye zoom :-) Har f.eks. sett på Olympus Camedia C-765 Ultra Zoom og Panasonic Lumix DMC-LZ1. Og de ser en god del mindre ut enn f.eks. Konica Minolta Z-serien eller Fujifilm Finefix. Mulig det ikke stemmer, men det ser da slik ut. Lurte derfor på om noen visste om noen røverkjøp i denne prisklassen. Synes forresten det er vanskelig å finne gode brukte kameraer. Litt for få her på akam.no, og ikke så lett å finne noen på finn.no. Finnes det noen andre gode sider man kan finne brukte kameraer? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Her er noen eksempler fra QXL http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20...um=1&Catg=14641 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20...um=1&Catg=14642 Kan anbefale begge to Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Hmm. Ikke dumt. Da kan fadern kjøpe seg S1 og så kan jeg kjøpe meg S2 :-) Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Olympus C-765 har 10x zoom og er samtidig det aller minste ultrazoomkameraet. Til overmål koster det kun 2400 nytt på rimeligste nettsjappe. Du finner nok linker om det her på forumet, ikke minst alle de gangene jeg har anbefalt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå