Nitrisious-E Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Har endelig fått gamle IDE disken, en 200GB Seagate, til å funke på den nye maskin min. Men problemet er at jeg ikke får tilgang på filene som ligger på C:\Documents and settings\"brukernavn"\ --> Skulle gjerne hatt disse over på den nye SATA disken, og formatert den gamle, for så å flytte de tilbake. Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke får tilgang til disse? Så fort jeg krysser av skrivebeskyttet på mappene/filene, så blir de skrivebeskyttet med samme jeg går ut av egenskaper igjen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Mapper vil alltid se ut som de er skrivebeskyttet, så det er ikke der feilen ligger. Kan være det vanlige problemet med eierskap. http://support.microsoft.com/default.aspx?...;308421&sd=tech Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Ta over med admin.rettigheter og del ut tilgang til filer og mapper... Sent ute igjen, hårek tok rotta på meg igjen. Endret 29. oktober 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Takker uansett begge med raske svar! Skal lese igjennom dette nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå