sindorf Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei ..... Jeg har et problem når jeg starter pcen jeg mangler "start" linje den med klokka å alt på ... jeg er ikke sån pc freeek ... men trenger hjelp! Tenkte på og formatere . Hvorda gjør jeg det . å i tillgg jeg mangler Explorer.Exe Hilsen Sindre Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Mangler du Explorer.exe? Forsvant den av seg selv eller med litt hjelp? Er den borte så er nok mer borte også. Oppgavelinjen er borte fordi den er en del av explorer.exe. Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Jeg anbefaler at du formatérer. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Får du frem taskmanageren? ctrl+alt+del? har du da prøvd på under programmer: ny oppgave og så skrive explorer! startmenyen: hvis du tar musaa forsiktig helt ned i skjermen, blir den da til en "sort strek med spiss i begge ender? hvis den blir det hold nede venstre museknapp og dra oppover... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Får du frem taskmanageren? ctrl+alt+del? har du da prøvd på under programmer: ny oppgave og så skrive explorer!startmenyen: hvis du tar musaa forsiktig helt ned i skjermen, blir den da til en "sort strek med spiss i begge ender? hvis den blir det hold nede venstre museknapp og dra oppover... 5077935[/snapback] Hvis filen mangler så hjelper det lite. Jeg tolket det som om denne filen mangler. Hvordan legge formatére(windows xp/2000): * Sett inn windows-cden og start maskinen på nytt. * Velg at du vil starte maskinen fra cden. * Velg at du vil legge inn en ny kopi av windows. * Når du kommer til der du skal velge partisjon, så slett dagens systempartisjon og opprett en ny på samme sted. Jeg anbefaler at du bruker FAT32. * Så fortsetter du innstallasjonen. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Interesant, hvorfor anbefaler du Fat32? jeg skal snart legge inn xp på en maskin ser du... Lenke til kommentar
MsFoster Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ja det lurer jeg også på Bruker NTFS selv og skjønner ikke hvorfor det skulle være no dårligere. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 hva er fat32 å ntfs? hakke greie på det her. og går det ann å ha 2 os på samme maskin? Lenke til kommentar
sindorf Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 kjempe fint . ja mangler oppgave linje .. prøvede å formatere , men fikk beskjed om at jeg ikke hadde hard disk ...... ... får frem task manager , prøde å starte explorer.exe Fikk en error (0xc00000005) hva nå enn det betyr. prøved å finne hjelp hos windows . men fant bare samme feilmeding på (win95/98/NT) ikke på Win xp. Exporer.Exe forsvant bare av seg selv ...... det startet med at skjermen ble helt hvit .. da tenkte jeg at jeg måtte restarte , så jeg gjore det.... etter det hadde jeg ikke oppgave linje . Prøvde å starte i safe mode men der var oppgave linja men den virka ikke. Hilsen Sindre Lenke til kommentar
sindorf Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har Norton Antivirus 2005 med siste oppdatering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå