Hefla Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg synes det er rart ingen har anbefalt en Apple iBook. De er små, kommer lett under 10 laken og har ok maskinvare. 5099471[/snapback] Fordi den minste er 12". Har forøvrig hatt en 12" powerbook, men angrer ikke på at jeg byttet tilbake til 10" pc! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Noen som vet hvordan man bruker SIM kort i Sony Vaio T350? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg har også gått fra 15", til 12" powerbook, og har nå en vaio t-series 10,6". Kan ikke si jeg angrer noe på det. Skjermen på vaioen er helt fantastisk, widescreen med 1280 x 768 oppløsning, og slik "blank" skjerm. Batteritiden er også kjempebra, kan lett bruke den nesten 7 timer på skolen med kun tekstbehandling / firefox. Det tar deg kun et par dager å bli vant til at tastaturet er litt mindre. Jeg lette etter små ultraportable når jeg var på ferie, men endte opp med denne fordi jeg ville ha innebygd blåtann. Hvis det ikke er noe krav, finnes det mange fine å velge mellom. Widescreen og innebygd DVD-brenner er ikke så dumt. Funket flott å se DVD på flyet, og batteriet varer akkurat til en film så lenge du ikke skal se en extended lord of the rings Min t-serie kom også med 1024 MB ram som standard, det er ikke å forakte. Den nye TX fra vaio nå, kan man få med 512 til 1,5 GB minne, og den har nyere chipset, og ny skjermteknologi. Ser meget pen ut, og gleder meg til å se den når kjæresten min kjøper meg en slik til jul. Bare synd at den er litt dyrere enn min, og at jeg kommer til å bli sjalu Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Har du T240 du og? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har du T240 du og? 5108606[/snapback] Nopes, jeg har t37gp, kjøpt i Asia. Edit: kostet meg 13 500 kroner ny. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hvor mye synes dere denne er verdt? Sony Vaio T370 med 1GB ram, 1.2 Ghz prosessor Endret 7. november 2005 av makos Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Makos: Det er den jeg har. Som sagt kjøpte jeg den ny i asia til 13 500 kroner, men den er gått ut av produksjon nå til fordel for den nye TX-modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå