el_cash Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Dynamoen på bilen min, en Jeep Grand Cherokee, har nettopp blitt skiftet på et verksted. Jeg fikk da vite at en annen komponent også har blitt brent. Det er snakk om den komponenten som justerer ladingen av batteriet, og som "passer på" at batteriet ikke blir overladet. Noen som vet hva denne komponenten heter? Og gjerne eventuelt hva den koster, fikk vite at den var "dyr", uten nærmere spesifikasjon... Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Spennings regulator? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Om det er spenningsregulatoren, så mener jeg den kosta 800 ellerno hos Møller til Golf II, og 400 spenn for samma greia hos Mekonomen.. Endret 29. oktober 2005 av Marvil Lenke til kommentar
paalov Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 et sjapt spørsmål. Er spenningsregulator og spenningsrelè det samme..? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Skal nok være det ja Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Er usikker på om det faktisk er noe slikt som spenningsregulatoren, det var snakk om en ganske så dyr komponent. Fikk nettopp høre at det kan være snakk om noe som heter PCM, som er en del av kjørecomputeren. Denne koster det fort gjort 7-8 000,- å skife... *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå