reds Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei og hopp! Nå har jeg blitt den lykkelige eier av en Canon BJC 4400, men gleden ble straks borte når jeg oppdaget at den ikke fungerte. Problemet er at jeg trykker på "Print" men når jeg åpner vinduet der jeg kan se oppgavene den har fått, ser det bare slik ut: Etter en stund ser det slik ut: Jeg er sikker på at alle kabler sitter i og at den er innstallert i XP. Kunne dog ikke bruke den medfølgende cd'en pga. at skriveren ikke stod i listen over drivere som var på cd'en. XP fant driverne selv. Noen som vet hva som må til med denne kranglete printeren? mvh. Marius E. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Finn fram hele feilmeldingen i tilfelle det er et viktig spor. Sjekk at det er korrekt strømforsyning du har. Sjekk at skriveren er påslått og at de lyser i de korrekte lysene. Ta ut blekkpatronene og sett de på plass igjen i tilfelle det er dårlig kontakt. Canon BJC-4400 er en gammel skriver, kansje du fikk tak i den fordi den ikke fungerer skikkelig? Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har gjort alt du sa, pluss det som stod om feilsøking i manualen. Men det er ikke noe feilmelding i form av pip eller blink som det skal være hvis det er noe galt. Den er jo innstallert, men den vil ikke skrive. Ser ut som om den har vært i flittig bruk før i allefall. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Klarer skriveren å printe ut en demo-utskrift da? Slå av skriveren med power-knappen. Slå på skriveren igjen, men hold powerknappen inne til det piper 1 gang og slipp. Skal nå printe ut en demotest inntil du trykker resume-knappen. Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Den spytter bare ut tomme ark når jeg gjør det, Pingla. Testa det tidligere, siden det stod i medfølgende manual. Har nå en mistanke om tomme patroner. Stikker og kjøper på mandag, får se etter da. Men det må jo være noe mer siden den ikke_starter_å printe. Akkurat som om den ikke "vet" hva den skal gjøre når den får beskjeden fra maskinen. Mvh. Marius E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå