Greez Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei! Flashet nettop mitt Msi K8N Neo platinum 2 kort til nyeste bios. Men nå når jeg prøver å komme inn i bios (trykker på del) så kommer jeg ikke inn, skjermen blir bare svart. Noen som vet hva dette skyldes? Takker for rask hjelp Lenke til kommentar
meeg Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Har du husket å resette bios etter flash? Gikk alt som det skulle under flashingen? Ingen feilmelding, strømbrudd el? Lenke til kommentar
Greez Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Resette bios? Ikke noe gikk galt, ingen feilmelding Lenke til kommentar
Greez Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg kommer bare inn i bios vis jeg slår pc'n av helt først. Men greier ikke å komme inn i bios vis jeg restarter Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg kommer bare inn i bios vis jeg slår pc'n av helt først. Men greier ikke å komme inn i bios vis jeg restarter 5078678[/snapback] Jeg tror ikke det er så veldig uvanlig. Jeg tror mitt eget kort er såpass raskt at jeg ikke rekker å trykke 'Del' før det er ferdig med POST etter en restart. Lenke til kommentar
Greez Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Har lang nok tid til å trykke på ''del'' uansett. Men kommer bare svart skjerm når jeg egentli skal komme inn i bios Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har samme hk og det samme skjer meg og, sort skjerm og blinker en hvit strek øverst i venstre hjørne... Etter at jeg resatte bios med jumper kommer jeg inn igjen, men etter noen restarter skjer det samme igjen Lenke til kommentar
Greez Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Trur det blir en tur på skytebanen med hket i uka så bestiller jeg et annet et. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg la inn forrige bios 1.9 og alt er iorden igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå