Gå til innhold

DirectX 9.0c vil ikke installeres!

kns

Anbefalte innlegg

Ved installasjon av DirecX 9.0c installerer ikke wizarden noen filer. Etter å ha trykket Install/Next, spretter den bare til "siste side" hvor det står Installation Complete. Uten å ha installert en eneste fil. Har flere spill som jeg ikke får spilt pga manglende 9.0c-versjon... hvordan fikser jeg dette?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Start | Kjør | dxdiag [enter]

Hvilken versjon får du beskjed om at er installert?

Tror det finnes en "Reparer"-funksjon på en av fanene. Du kan prøve den.

5083639[/snapback]

Takk for svar! Vel, jeg får ikke noe feilmelding under selve installasjonen. Den hopper som sagt bare rett til "Installation Complete"-vinduet uten å ha gjort noe som helst. DxDiag derimot, sier at jeg har 9.0b...

edit: fant nå ut via Windows Help at når et slikt problem oppstår, er det fordi jeg tilsynelatende forsøker å installere en DX-version som ikke er nyere enn den som allerede er installert. Det er jo imidlertid ikke tilfelle..... så da er jeg like langt.

Hva om jeg sletter alle Dx-filene fra fra win\system32\, og deretter prøver å installere 9.0c? Eller vil det ende i kaos...? :hmm:

Endret av kns
Lenke til kommentar

Mange takk for svar! Altså, tingen er at jeg allerede har lagt inn SP2...men DxDiag sier likevel at jeg bare har 9.0b. Hm..men jeg kan jo forsøke å legge inn SP2 på ny dersom du tror det kan hjelpe? Men 9.0c er jo rimelig ny, er den ikke? Da må det ha kommet en oppdatert SP2 nylig?

Lenke til kommentar
Mange takk for svar! Altså, tingen er at jeg allerede har lagt inn SP2...men DxDiag sier likevel at jeg bare har 9.0b. Hm..men jeg kan jo forsøke å legge inn SP2 på ny dersom du tror det kan hjelpe? Men 9.0c er jo rimelig ny, er den ikke? Da må det ha kommet en oppdatert SP2 nylig?

5122657[/snapback]

9.0C har alltid fulgt med SP2.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...